انهدام شبکه بزرگ جعل و کلاهبرداری در پایتخت

جزئیات دستگیری جاعلان 15 میلیاردی +عکس

فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری چهار عضو، باند جاعلان حرفه ای به اتهام جعل یک فقره چک 85 میلیارد ریالی در شهرستان بندرانزلی خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۶۲۵
جاعلان 85 میلیارد ریالی در بندرانزلی دستگیر شدند

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سردار محمدرضا میرحیدری گفت: ماموران آگاهی شهرستان بندرانزلی در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر فعالیت اعضای یک باند جعل چک، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه با تحقیقات نامحسوس شبانه روزی و شناسایی اعضای باند، موضوع جعل و کلاهبرداری متهمان برای کارآگاهان محرز شد، افزود: یکی از اعضای باند که فردی 22 ساله بود، در حالی که قصد داشت یک چک جعل شده 85 میلیارد ریالی را وصول و به حساب خود واریز کند، دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی با تصریح بر اینکه با اقدام به موقع ماموران، سه عضو 26،28 و 35 ساله این باند نیز دستگیر شدند، افزود: از متهمان هفت فقره چک جعل شده نیز کشف شد.

سردار میرحیدری با بیان اینکه جاعلان، چک های افراد متمول را خریداری کرده و سپس با جعل چک مبلغ آن را افزایش می دادند، اظهار داشت: تحقیقات پلیس به منظور روشن شدن زوایای پنهان این پرونده ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان از مردم خواست، چک های خود را فقط در بانک نقد کرده و مراقب پیشنهاد اغوا کننده جاعلان باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها