دو نفر سارق که به یک راننده اهل سنت لوییس امریکا حمله کرده بودند، نیسان آلتیمای وی را صرفاً به خاطر اینکه گیربکس دستی داشت، به حال خود رها کردند.
کد خبر: ۹۶۰۴۹۲
سارقی که نتوانست با گیربکس دستی رانندگی کند!

به گزارش جام جم آنلاین از پدال ، داستین فرنچ حدود ساعت ۱۱ شب از یک پمپ بنزین به خانه خود در «بنتون پارک» برمی‌گشت که وقتی برای پارک‌کردن در نزدیکی خانه‌اش توقف کرد، یک هوندا آکورد سفید رنگ به سرعت در پشت‌سرش ایستاد. یکی از سرنشینان آکورد بلافاصله از خودرو خارج شد و به محض رسیدن به «فرنچ»، یک اسلحه از جیپ خود درآورد.

«فرنچ» خودش در این رابطه می‌گوید: یک ماشین درست پشت‌سرم ایستاد و به نوعی، یک پارک دوبل نصفه و نیمه انجام داده بود. یک سرنشین با اسلحه گرم از آن پیاده شد و از من خواست که پیاده شوم و جیب‌هایم را خالی کنم.

آقای «فرنچ» که شب‌هنگام تنها رانندگی می‌کرد و در این حالت، نزدیک‌ترین چراغ خیابان هم سوخته بود، تصمیم گرفت که به جای شجاعت و دلاوری، مطابق مصلحت و احتیاط عمل کند. وی در این رابطه می‌گوید: خوشبختانه تنها چیزی که از جیب‌هایم درآوردم، کلیدهایم بود و گفتم که حالا باید چه کاری انجام دهم. من منتظر دستورات آنها بودم. وی به من گفت که بلند شوم و راه بروم. اینکه جلو را نگاه کنم و به راه‌رفتن ادامه بدهم.

«فرنچ» کاملاً مطابق خواسته‌های سارقان خودرو عمل کرد. وی ادامه می‌دهد: خوشحالم که دچار نگرانی، وحشت یا خشونت نشدم و هیچ حرکت شتاب‌زده‌ای انجام ندادم. خونسردی و منطق خود را تا جایی که می‌توانستم حفظ کردم. از جیب‌برها می‌خواستم که بگویند که چه کار انجام دهم تا از آسیب به خودم جلوگیری کنم.

امّا کمی بعد، اتفاق عجیبی رخ داد. سارقان خودروی «فرنچ» آن را بدون اینکه چیزی از آن بردارند، به حال خود رها کردند.

«فرنچ» در گفتگویی که پس از این ماجرا با خبرنگارن انجام داد اعتقاد داشته که سارقان به این دلیل این کار را انجام داده‌اند که خودرویش با گیربکس دستی همراه بوده است؛ چرا که فرد مسلّح که مطابق گفته پلیس سنت لوییس در سال‌های آخر دوران نوجوانی‌اش قرار داشته، مهارت استفاده از این نوع گیربکس را نداشته است.

خوشبختانه «فرنچ»، خودش هیچ ‌آسیبی ندیده و نیسان آلتیما هم صحیح و سالم در مالکیت وی قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها