بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان از دستگیری قاتلان ریحانه دختر شش ساله و مادرش در کرمان خبر داد و گفت: سرقت، انگیزه اصلی قتل بوده است.
کد خبر: ۹۶۰۰۵۸
قاتلان ریحانه و مادرش دستگیر شدند

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، ایمان شهسواری در حاشیه صحنه کشف اجساد افزود: 2 نفر در عید نوروز سال 1390 اقدام به این جنایت هولناک کرده بودند.

وی گفت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر مفقود شدن یک دختر شش ساله و مادر 31 ساله اش در شهر کرمان موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

شهسواری بیان کرد: در یکسری اقدامات پلیسی توسط پلیس آگاهی استان کرمان مشخص شد قاتلان 2 نفر به نام های (ح.الف) 31 ساله و (ی.ق) 28 ساله هستند.

بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان افزود: پس از شناسایی، دستور دستگیری قاتلان توسط دادستانی صادر شد و پلیس آگاهی با وجود اینکه این افراد چندین مرتبه با تغییر چهره و شگردهای دیگر موفق به فرار شده بوده اند، نهایتا موفق به دستگیری این قاتلان حرفه ای شد.

وی عنوان کرد: قاتلان پس از سرقت طلا، جواهرات، ماشین و مقادیری وجه نقد از مقتول اقدام به خفه کردن این زن و فرزند شش ساله وی کرده و سپس اجساد آنها در یکی از مناطق متروکه و حاشیه ای شهر و در یک گودال دفن کردند.

شهسواری در خصوص شیوه کار متهمان گفت: این افراد با ایجاد طرح دوستی با زنان بی سرپرست و کسانی که از وضع نابسامان اجتماعی برخوردار بودند اقدام به سرقت اموال آنها می کردند.

وی با اشاره به اینکه بانوان افرادی رئوف و مهربان هستند هشدار داد: زنان بایستی بر عواطف و احساسات خود کنترل داشته باشند و فریب ظاهر افراد سودجو را نخورند.

بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان گفت: متاسفانه در بسیاری از پرونده ها دیده شده است افراد رذل و شرور با طرح محبت کاذب اولیه و سوء استفاده از عواطف و احساسات پاک برخی از زنان و دختران، اقدام به فریب آنها می کنند و در نهایت نیز حوادث هولناکی به وقوع می پیوندد.

این مقام قضایی افزود: تمامی افراد جامعه بایستی نسبت به مراعات مقررات شرعی توجه لازم را داشته باشند و در تمام شرایط خداوند را ناظر به کارهای خود بدانند.

وی همچنین خطاب به مجرمان هشدار داد: بسیار ساده لوحانه است که افراد فکر کنند می توان هر کاری را انجام داد و کسی از آن خبر نشود و به یقین افراد بایستی پاسخگوی اعمال خود در دادگاه عدل الهی و همچنین در برابر قانون باشند.

شهسواری ضمن تقدیر از زحمات ماموران پلیس آگاهی استان کرمان اعلام کرد: قاتلان سوابق متعدد کیفری از جمله آدم ربایی، تجاوز به عنف و ایراد ضرب و جرح عمدی در کارنامه سیاه خود داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مهرداد
-
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
۰
۰
بعد از ۵ سال دستگیر شدن خسته نباشید!!!!!!

نیازمندی ها