یک نماینده مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین:

ترمیم کابینه دولت باید زودتر اتفاق می افتاد

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برکناری سه تن از وزرای دولت روحانی گفت:ترمیم کابینه دولت باید زودتر از این اتفاق می افتاد.
کد خبر: ۹۵۹۷۰۴
ترمیم کابینه دولت باید زودتر اتفاق می افتاد

عزت الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با جام جم آنلاین کار آمد کردن دولت را مطالبه عمومی یاد کرد و اظهار داشت:برکناری مدیران ضعیف و ناکارآمد مطالبه مردم از دولت است، در باره وزیر آموزش و پرورش مسئله استیضاح در مجلس مطرح بود و این گلایه از رئیس جمهور وجود دارد که چرا زودتر به خواسته نمایندگان ملت توجه نشد.

وی افزود:در باره سایر وزارتخانه ها هم عزل وزرا از اختیارات قانونی رئیس جمهور است و رئیس دولت برای این کار نیازی به اجازه هیچکس ندارد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:باید نسبت به تغییرات کابینه دولت و تصمیم رئیس جمهور نگاه خوش بیانه داشته باشیم و آن را در راستای توجه به خواسته های ملی ارزیابی کنیم.

وی افزود:مجلس شورای اسلامی هم باید افراد جایگزینی را که رئیس جمهور معرفی می کند به دقت بررسی کرده و با توجه کارآمدی و توان پاسخگویی آنان در رای اعتماد تصمیم گیری کند.

یوسفیان ملا یادآور شد:ما تغییر وزرای دولت را به فال نیک می گیریم و امیدواریم این موضوع به بحث و جدل بین دولت و مجلس تبدیل نشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سپهر
-
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
۰
۰
بركناری؟!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها