جدایی آنجلینا جولی از براد پیت هنوز سوژه داغ رسانه های سینمایی و حتی غیر سینمایی است.
کد خبر: ۹۵۹۶۳۴
آنجلینا جولی به خاطر یک مرد بریتانیایی از براد پیت طلاق گرفت؟

به گزارش جام جم آنلاین ، این زوج که شش فرزند دارند از زمانی که پدر و مادرشان با یکدیگر اختلاف پیدا کرده اند نزد مادرشان هستند و پدر خود را ندیده اند. جولی حضانت کامل تمام شش فرزندش را می خواهد و حاضر نیست آنها را به براد پیت بدهد.

اما به هر حال اکنون اخبار جدیدی درباره زوایای جدید زندگی این زوج جنجالی و دلیل طلاقشان به گوش می رسد. ابتدا تصور می رفت بدرفتاری براد پیت با فرزندانش به خصوص پسر بزرگ این خانواده یعنی مدوکس دلیل اصلی این طلاق جنجالی باشد اما اکنون چیزهای دیگری گفته می شود.

هواداران خشمگین براد پیت که از اقدام او برای طلاق و جلوگیری ملاقات براد پیت با فرزندانش به شدت انتقاد می کنند دلیل اصلی جدایی آنجلینا را یک مرد بریتانیایی می دانند.

گویا یک مرد مولتی میلیاردر بریتانیایی دلیل اصلی طلاق این زوج است. او مشهور نیست اما بسیار ثروتمند است.

زوایای جدید این اتفاق روز به روز بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. آنجلینا جولی در رابطه با این شایعات اظهار نظری نکرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۹
ایرانی
-
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
۰
۰
بابا ! خودتونو معطل اینها نكنید . ازهمان اول گفتم كه این غربیها مخصوصا نوع هنرمندش ؟! عادت دارند برای تنوع هم كه شده هرچند وقت یك بار همسرانشونو عوض كنند .! بالاخره بایستی با مد روز پیش رفت ؟! واقعا رفتارهایی كه این ها می كنند ارزش وقت تلف كردن داره ؟!
مدیتیشن رایگان
-
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
خدا كنه این چیزا تو مملكت خودمون مد نشه !!!
ایرانی
-
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
اگر به فرهنگ اصیل و ایرانی واسلامی خودمون بچسبیم مطمئن باشید هیچوقت مد نمیشه .
نوذر
-
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
فرهنگ اصیل اسلامی مان این كارها را قبیح میداند. باید آقایان ۴ همسر اختیار كنند و تمامشان باید مطیع شوهرشان باشند..
ایرانی
-
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
بانوذر موافقم . ولی بایدی وجود ندارد .!
مشتاق
-
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
۰
۰
آنجلینا جولی چه .... به ما چه كه این آشغالا چكار می كنن درود بر میهن اسلامی ما و اسلام عزیز ما .... ما نمیخوایم بدونیم كه اینها در چه وضعی هستن چه اهمیتی داره این اخبار و هدر كردن وقت عزیزانی كه برای با اطلاع شدن از اخبار جهان به این صفحات مراجعه می كنند مطرح كردن این اخبار یعنی ایجاد فرهنگ توجه به این انسانهای مزخرف بی درد اروپایی
زینب
-
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
خوب شماكه ازاین اخبارخوشت نمیاد چرا خوندی اگه وقت هدر دادنه چرا وقتتو هدردادی
بهزاد
-
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
تو توجه نكن. مگه. فضولی. یا قاضی هستی یا. بالا سر. همه

عجب. آدم هایی
مخاطب
-
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
۰
۰
اینا اینقدر پولدار و از لحاظ فرهنگ جامعه متفاوت با ما هستند كه اصلااین مسایل براشون مهم نیست . بیچاره ایرانی ها هستند كه بیشتر زنان به خاطر حمایت مالی و عدم حمایت فرهنگی جامعه در صورت طلاق ، تا اونجایی كه بشه طلاق نمی گیرن . این خانم طلاق بگیره ككش هم نمی گزه . نه حرف مردم براش مهمه فقط براش راحتی و ارامش خودش مهمه .اصلا اینا هر جور دوست دارند ازدواج می كنند هر موقع دوست دارن طلاق میگیرن . از لحاظ قانون هم خیالش راحته كه پشتش هست .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها