رئیس پلیس استان ایلام گفت: زائران تا زمان باقی است گذرنامه و ویزا بگیرند.
کد خبر: ۹۵۹۶۱۳
صدور روادید اربعین فقط از طریق منابع رسمی/ زائران تا زمان باقی است گذرنامه و ویزا بگیرند

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از میزان،سردار نور علی یاری، اظهار داشت: داوطلبان به حضور در همایش بزرگ اربعین باید در این فرصت باقی مانده نسبت به اخذ گذرنامه و روادید و سایر مجوزهای لازم اقدام و خود را آماده شرکت در بزرگترین تجمع مسلمانان کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به برخی شایعات در خصوص دریافت روادید با هزینه کمتر گفت: روادید که حق اقامت یک فرد در کشور میزبان است صرفاً از طریق دفاتر حج و زیارت در کنسولگری های عراق در داخل کشور صادر می شود و هزینه آن نیز مشخص است.

وی با تأکید بر اینکه تا این لحظه هیچ تغییری در هزینه روادید اعلام نشده است از مردم خواست برای دریافت روادید به مراکز و منابع رسمی مراجعه کنند.

سردار یاری در ادامه به هماهنگی های بین استانی پلیس برای تأمین امنیت تردد زائران اشاره کرد و گفت: طی نشستی که با فرمانده انتظامی استان کرمانشاه داشتیم برلزوم تأمین امنیت ترافیکی زائران در مسیرهای منتهی به جاده های استان توسط استان های همجوار تأکید شد.

وی یاد آور شد: در اربعین امسال از تردد اتباع خارجی در مرز مهران جلوگیری خواهد شد و تردد این افراد صرفا از طریق مرزهای خوزستان انجام می شود.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه محل استقرار ایستگاه های پلیس در ابتدای ورود به استان تا پایانه مرزی مهران جانمایی شده است ،گفت: پلیس به تدریج تجهیزات و نیروهای مورد نیاز را در مسیر تردد زائران و شهرستان مهران مستقر خواهد کرد و تمامی نیازهای زائران برای اربعین تدارک دیده شده و جای هیچ نگرانی نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها