حضور افراد متکدی در حاشیه چهارراه‌ها و خیابان‌های شهر، چهره نازیبایی را در شهر هزار سنگر آمل ایجاد کرده است و پرونده رسیدگی به پرونده گداهای وارداتی با تاخیر روی میز مدیریت شهری قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۵۹۵۸۲
گداهای وارداتی در آمل!

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر، در حالی چهارراه‌ها و پشت چراغ‌قرمزهای شهر آمل به محل رقابت متکدیان غیربومی تبدیل‌شده که اغلب آنان غیربومی بوده و با همت متولیان امر به شهرهایشان منتقل شدند.

محمد پژومان، سخنگوی شورای شهر آمل گفت: در سال جاری بیش از ۸۸ متکدی جمع‌آوری شد که از این بین ۳۱ مرد، ۳۷ زن و ۲۰ کودک به خانواده خود و یک سری به بهزیستی و بعضی از کسانی که غیربومی بودند به شهرهای خود منتقل شدند.

وی بابیان اینکه با نماینده فرمانداری، بهزیستی، قضائی و دیگر دستگاه‌های اجرایی استان جلسات متعددی در خصوص جمع‌آوری متکدیان برگزار شد گفت: با هماهنگی‌های لازم با شهرداری‌ها منطقه سه موسسه معرفی شدند که تفاهم‌نامه‌ای بین مؤسسات و شهرداری امضا شد تا از آنان نگهداری و آموزش‌های لارم را به آنان دهند.

پژومان ادامه داد: در راستای اجرای این همکاری‌ها بین دستگاه‌ها اختلاف افتاد و شهرداری به‌صورت انفرادی عمل کرد تا مکانی برای تعلیم متکدیان صورت گیرد و زمینی معرفی و هزینه‌ها ساخت و بنا و تجهیزات به استانداری ابلاغ شد و منتظر دستورات لازم از استانداری هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها