مسوولان ارشد خودروسازان بین‌المللی همچون مرسدس بنز، فولکس واگن و بی‌ام‌و برای حضور در چهارمین همایش بین‌المللی صنعت خودرو به ایران می‌آیند.
کد خبر: ۹۵۹۵۷۴
مسوولان مرسدس‌بنز و بی‌ام‌‌دبلیو به ایران می‌آیند

به گزارش جام جم آنلاین از ایران‌جیب ، چهارمین همایش بین‌المللی صنعت خودروی ایران 24 و 25 آبان ماه در سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد.

براساس جدیدترین اخبار به دست‌ آمده، حضور مسوولان ارشد شرکت‌های خودروسازی مرسدس‌بنز، فولکس واگن، بی‌ام‌‌دبلیو، رنو، پژو، سیتروئن، اسکانیا و هیوندایی در این همایش قطعی شده است. همچنین دو شرکت خودروسازی تاتا موتورز و ماهیندرا هند نیز در حال مذاکره برای حضور در این همایش هستند.

این وضعیت در حالی است که در روزهای اخیر اخباری از مذاکرات دو شرکت فولکس واگن آلمان و هیوندایی کره جنوبی با خودروسازان ایرانی برای آغاز تولید محصولاتشان در ایران شنیده می‌شود.

در این زمینه گفته می‌شود احتمالا قرارداد همکاری با این شرکت‌های خودروسازی در حاشیه چهارمین همایش بین‌المللی صنعت خودرو منعقد خواهد شد.

سه شرکت رنو، پژو و سیتروئن نیز تفاهمنامه‌ها و قراردادهایی را برای تولید خودروهای خود در ایران با خودروسازان ایرانی منعقد کرده‌اند. مرسدس‌بنز نیز با شریک ایرانی خود برای تولید محصولات تجاری در ایران به توافق رسیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
مهدی
-
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
۰
۰
با مرسدس بنز و ب ام دبلیو هم باید وارد مشاركت در ساخت شد تا مردم قدرت انتخاب داشته باشند.این قرار داد گسترده ای با پژو منعقد شود ولی خودرو سازان اصلی جهان را فراموش كنیم اصلا" مطلوب و منطقی نیست.
ص
-
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
۰
۰
بالفرض با این دو كمپانی جهانی قرار داد بستیم . بعدش چیو میخواید تولید كنید؟؟نكنه اخرین مدل رو؟؟
قدرت خرید مردم حرف اول رو میزنه . مشكل اساسی این مملكت اینكه هیچ سازمانی اولویت ها و خط
قرمز هاشو نمیدونه یا رعایت نمیكنه.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها