کمیسیون تلفیق مجلس به دولت تکلیف کرد حقوق کارکنان خود را افزایش دهد.
کد خبر: ۹۵۹۴۵۱
حقوق کارکنان دولت زیاد می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرآنلاین افزایش حقوق کارمندان دولت همواره یکی از دغدغه هایی است که توسط مخاطبان در سرویس مشکلات مردم منعکس می شود.

در این رابطه محمد خدابخشی سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: ما در این جلسه کمیسیون مصوب کردیم به منظور حفظ قدرت خرید کارکنان دستگاه های اجرایی به دولت اجازه داده شود متناسب با نرخ تورم سالانه نسبت به افزایش حقوق کارکنان اقدام کند.

سخنگوی کمیسیون مجلس گفت: براساس مصوبه دیگری دولت مکلف شد به جانبازان زیر 25 درصد و رزمندگان معسر و غیرشاغل با حداقل شش ماه سابقه حضور در جبهه در برنامه ششم حقوق پرداخت کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۴
علی
-
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
۰
۰
بهمی هوا باش .
یونس
-
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
۰
۰
عجب !!!چطور بود اون موقع كه تورم 30 درصد بود نصفش رو عمل میكردید و افزایش حقوق ها 15 درصد بود حالا كه تورم بدلیل همین عدم موجود بودن پول پائین اومده (عرضه بالا تقاضا كم) به دولت اجازه داده میشود حقوق كارمندان متناسب با تورم بالا بره، حالا شما بیایید برعكس عمل كنید افزایش حقوق را دو برابر تورم در نظر بگیرید چرا همیشه كارمندان تحت ریاضت باشند یك بار هم شما !!!!!!؟؟؟؟؟
آرمان
-
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
۰
۰
وضعیت بازنشستگان چه می شود؟؟؟؟؟؟
یوسفی
-
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
۰
۰
پس ترمیم حقوق بازنشستگان چه میشود
از رمق افتاده
-
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
۰
۰
امید است كمیسیون محترم تلفیق مجلس شورای اسلامی ترتیبات و تمهیداتی را اتخاذ فرمایند تا این اتفاق مبارك، بصورت ارزشمند و قابل توجه و تاثیرگذار در بخش كارگری و برای كارگران نیز محقق گردد تا بتوانند متناسب با تورم واقعی(نه غیر واقعی)زندگی كنند
ایرانمهر
-
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
۰
۰
مرحبا- آفرین بر شما- واقعا جای خالی این موضوع در جامعه اسلامی كه مظهر اصلی آن عدالت است ، كاملا احساس می شود. صرفنظر از این كه ما افتخار جانبازی و رزمندگی را نداشته ایم ولی بدور از عدالت است كه مثلا جانباز بالای 25 درصد و ... دارای حقوق مزایا و سهمیه هائی باشند اما ایثارگران با درجه پائین تر از آن اصلا هیچ چیزی برایش در نظر گرفته نشود. این بایستی اصلاح شود و به هركس به میزان و درجه جانبازی و ایثارگری حقوق و مزایا پرداخت شود. بخصوص اگر كسی كه معسر و ناتوان از كار كردن است. امیدوارم زودتر به این عزیزان رسیدگی شود
ایرانی
-
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
۰
۰
ماهم جانبازیم و هم رزمنده وهم بازنشسته مفلس . تكلیف ماچه می شود؟!
بازنشسته
-
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
۰
۰
پس برای بازنشستگان بیچاره چه كاركرده و می كنید یك كمی از آن حقوق های نجومی را هم به بازنشستگان اختصاص دهید اگر مسلمان هستید.
نرم افزار موبایل
-
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
۰
۰
بازنشسته حقوق بازنشستگان فرهنگی را زیاد كنید واقعا حقشان ضایع شده با تشكر از لطف وعنایت شما
نرم افزار موبایل
-
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
۰
۰
از اونورچیزا گرونتر میشه
م.منوچهر
-
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
۰
۰
نفهمیدید دستور چه بوده است.
در سالهای گذشته افزایش ها بطور متوسط بیش از 15 درصد بوده و حالا كه دولت با آمارسازی تورم را زیر 9 درصد كشیده ، در واقع دستور انست كه بیش از این مقدار افزایش وجود نداشته باشد .
شماها بدلیل بغض با دولت، نقش مجلس را در اینگونه امور واقعا نمیبینید.
محمد
-
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
۰
۰
منم یه جوونم سی ساله فوق لیسانس و بیكار. هیچكی هم كه به فكر ما نیست.
جانبازو بازنشسته
-
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
۰
۰
دولت اگر به فكر بازنشستگان نباشد بایدفاتحه اش را خواند
سخن حق كجاست
-
۰۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
۰
۰
این دولت یكی از ادعاهایی كه مطرح می كند این است كه در دولت گذشته تورم به 50 درصدكمی بالا یا پایین در همین حدود رسیده بود ولی كارمند جمعات تا حالا افزایش حقوقی كه با تورم اینچنینی كه دولت فعلی ادعا می كند نداشتیم چون حقوق كارمندان دولت باید با در نظر گرفتن تورم افزایش پیدا كند تناسبی كه این دولت دارد انجام می دهد در رابطه با افزایش حقوق كارمندان و بازنشستگان نتیجه اینكه تا حالا هیچ دولتی نرخ تورم ادعایی این دولت را در گذشته كه می گویند 50 درصد بوده در حقوق كارمندان عمل نكرده اند پس تورم اینچنینی وجود نداشته است.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها