یک نماینده مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین:

ترمیم کابینه دولت باید زودتر اتفاق می افتاد

یک نماینده مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین:

تغییرات کابینه کاربرد انتخاباتی دارد

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تغییرات کابینه را دارای کاربرد انتخاباتی دانست و گفت: تغییراتی که در کابینه دولت رخ داد متاثر از تغییرات صحنه انتحابات پیش آمده است.
کد خبر: ۹۵۹۲۳۶
تغییرات کابینه کاربرد انتخاباتی دارد

علیرضا بیگی در گفتگو با جام جم آنلاین اظهارداشت: با کنار رفتن محمود احمدی نژاد به عنوان یک گزینه موثر در انتخابات پیش، دولت در صد تغییرات در کابینه برآمد و وزرای دستگاه هایی را تغییر داد که می توانند اهداف انتخاباتی دولت را تامین کنند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آقای روحانی نشان داده‌اند که بازیگر ماهری در صحنه سیاسی هستند، گفت: وی با تغییر وزیران حوزه‌های فرهنگ، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان قصد دارد روی شکاف‌های بین‌نسلی، فرهنگی، جنسی و اقوام تمرکز کند تا بتواند در انتخابات سال آینده اصلاح‌طلبان را با خود همراه نماید.

وی افزود: این تغییرات در ماههای منتهی به انتخابات نمی تواند در روند خدمت رسانی به مردم موثر باشد چرا که اگر قرار بود تغییری در وزارت ورزش و جوانان رخ دهد باید یک سال پیش انجام می شد که اوج فعالیت آن اعزام تیم های ورزشی به مسابقات المپیک بود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تغییر وزیر آموزش و پرورش هم برای فرار از پاسخگویی درباره فساد ایجاد شده در صندوق ذخیره فرهنگیان بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حامد
-
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
۰
۰
جناب دكتر بیگی با سیاست هر یك نفر لیسانسه یك وانت بار نشون داد وقتی استاندار بودن چه برنامه ریزی قوی برای حل بحران بیكاری جوانان تحصیل كرده آذربایجان شرقی داشتن.

نیازمندی ها