پس از آنکه رسانه های عربستانی مدعی شدند یک شاهزاده سعودی به جرم قتل اعدام شده است، محمد المصلوخی، امام جماعت مسجد الصفا، که ادعا می کند شاهد اعدام شاهزاده سعودی بوده، جزئیاتی از آخرین لحظات زندگی شاهزادۀ قاتل منتشر کرده است.
کد خبر: ۹۵۸۶۶۶
ادعاهایی درباره آخرین لحظات اعدام شاهزاده سعودی

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه خبری شبکۀ العالم، در پی بروز تردیدهایی جدی در خصوص اعدام شاهزادۀ سعودی، تلاش برای اثباتِ عملی شدن این اعدام، در دستور کار رسانه های سعودی قرار گرفت. در هیمن راستا، المصلوخی، ساعاتی پس از اجرای حکم اعدام، در توییتر نوشت: «خانوادۀ قاتل (شاهزاده) آخرین بار عصر دوشنبه با او وداع کردند». او افزود: «قاتل خود توانایی نوشتن وصیت نامه را نداشت؛ به همین دلیل، کسی دیگر آن را برایش نوشت. سپس، حدود ساعت یازده صبح، به میدان اعدام منتقل شد، جایی که ده ها تن از شاهزادگان سعودی و شماری از بزرگان خانوادۀ مقتول حضور داشتند. آن ها تلاش کردند تا پدر مقتول را برای صرف نظر از اعدام راضی کنند، اما او بر اجرای حکم پافشاری کرد».

المصلوخی در ادامه مدعی شد: «در میدان اعدام، صدها میلیون ریال سعودی در دست پدر مقتول قرار دادند اما او آن را نپذیرفت و خواستار اجرای حکم شد».

المصلوخی در توییتی دیگر نوشت: «جلاد ساعت 4 عصر آمد و حکم در حضور پدر مقتول اجرا شد. اگر چه پدر مقتول اصلا متأثر نشد اما پدر قاتل به شدت گریه کرد. دیگران نیز از این صحنه متأثر شده بودند».

رسانه های سعودی مدعی شدند شاهزاده ترکی بن سعود، که 4 سال پیش یکی از دوستان خود را در جریان یک درگیری با سلاح گرم کشته بود، سه شنبۀ گذشته اعدام شد. این ادعا در حالی مطرح شده که هیچ سندی دال بر درستی آن منتشر نشده است. به همین دلیل، بسیاری اساساً در اجرای این اعدام و صحت اخبار منتشر شده دربارۀ آن تشکیک کرده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
جانبازو بازنشسته
-
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۳۰
۰
۰
این اعدام اصلا" باوركردنی نیست چون آل سعود هیچ وقت عدالت را در مورد خاندان آل سعود اجراء نكرده و نخواهدكرد چون اگر عدالت در مورد این خاندان از اول ظهور این خاندان اجرا می شد تا حالا هیچ یك از افراد این خانواده به خاطر جنایاتی كه انجام داده اند زنده نبودن این اعدام صحت ندارد
نوذر
-
۰۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
۰
۰
سناریوی فیلم داعشی بود این ! نه؟

نیازمندی ها