بررسی صفحات شخصی در هنگام استراحت سبب کاهش کیفیت خواب و کم شدن هورمون ملاتونین می شود.
کد خبر: ۹۵۸۶۵۹
عواقب گشت و گذار شبانه در فضای مجازی
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، بنا بر مطالعات گسترده بر روی اشخاصی که قبل از خوابیدن با موبایل خود چند دقیقه یا حتی چند ساعتی را در فضای مجازی سپری می کنند به این نتیجه رسیده اند که این افراد تاثیرات منفی را از این گشت و گذار دریافت می کنند. افرادی که در هنگام خوابیدن، فیسبوک، تلگرام و دیگر صفحات شخصی خود را چک می کنند از خواب بی کیفیتری برخوردار هستند و صبح روز بعد هنگام بیدار شدن انرژی کمتری نسبت به دیگر افراد دارند.
در جریان پژوهشهایی که چندی پیش در انگلستان انجام شده است پژوهشگران به این نتیجه رسیده اند که از هر 10نفر 4نفر شب هنگام از خواب بیدار شده و صفحه تلفت هوشمند خود را چک می کنند. این افراد با روشن کردن صفحه نمایش تلفن همراه خود از ساعت، اخبار، پیامک ها و پست ای جدید مخاطبین خود آگاه می شوند. در این پژوهش بیش از 4000نفر شکرت کرده اند که کمتر از نیمی از آنها بیدار شدن از خواب برای چک کردن تلفن همراه خود را تایید کرده اند.
عواقب گشت و گذار شبانه در فضای مجازی
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
یوسف
-
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۳۰
۰
۰
فضای مجازی نگوئید ورد شوید چه وحشتناكست انهم در ایران. روزی دنبال مطلبی میگشتم نوشتم (ط) ده ها طریقه از دزدی بگیر تا معاشقه ومراوده ودخول وخروج وانواعهم ردیف شدند گیج شدم واصل مطلب یادم رفت واز خیرش گذشتم.
ناشناس
-
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۳۰
۰
۰
توی سطر دوّم از آخر: شركت درسته، نه شكرت!

نیازمندی ها