رضا رستمی، یکی از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران جامعه مطبوعاتی کشورمان دارفانی را وداع گفت.
کد خبر: ۹۵۸۶۴۲
پیکر زنده‌یاد رضا رستمی فردا در همدان تشییع می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم،‌ رضا رستمی از فعالان رسانه‌ای شناخته شده در حوزه هنر و سینما، پس از آن‌که یک‌شنبه این هفته مورد عمل جراحی مغز قرار گرفت، شبانگاه چهارشنبه 28 مهر درگذشت.

وی هفته گذشته با سردرد شدید به اورژانس بیمارستان شهدای تجریش مراجعه کرد که به دلیل تشخیص تومور مغزی بستری شد سپس با تشخیص پزشکان، یکشنبه این هفته تحت جراحی مغز قرار گرفت که متاسفانه نتیجه عمل رضایت‌بخش نبود و رضا رستمی به کما رفت و شامگاه دیشب دعوت حق را لبیک گفت

محمدرضا رستمی، متولد اسدآباد همدان، کار خود در عرصه مطبوعات را از دهه 70 آغاز کرد. از سال 79 به تحریریه روزنامه جام‌جم پیوست و در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری از جمله تئاتر، موسیقی، سینما، میراث فرهنگی، ادبیات و ... قلم زد.

پس از پذیرش مسئولیت انتشار چند ضمیمه جام جم و دبیری سرویس شهرستان‌های آن روزنامه، دو سال هم به عنوان دبیر سرویس فرهنگ و هنر جام جم مشغول به‌فعالیت شد.

در سال 1389، رستمی به عنوان دبیر سرویس فرهنگ و هنر، به تحریریه خبرآنلاین پیوست و تا تابستان امسال به همکاری‌اش با این رسانه ادامه داد.

محمدرضا رستمی علاوه بر فعالیت روزنامه‌نگاری، در ادبیات داستانی و شعر هم توانایی چشمگیری داشت و همزمان با ناشران و فعالان فرهنگی بسیاری همکاری می‌کرد. علاقه و هنر دیگر این فعال رسانه‌ای، عکاسی بود.

مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد رضا رستمی، جمعه 30 مهر ماه ساعت 11 صبح با حضور خانواده، دوستان و اهالی رسانه در امامزاده عبدالله اسد آباد همدان برگزار می‌شود.

جمعی از شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی و مطبوعاتی کشورمان پیام‌های تسلیت جداگانه‌ای را به خانواده آن مرحوم و جامعه مطبوعاتی کشورمان صادر کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها