مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: دموکرات‌ها برای پیروزی در انتخابات پیش رو به عملیاتی که اکنون در شمال موصل انجام می‌شود نیاز دارند.
کد خبر: ۹۵۸۲۸۰
عملیات موصل و تاثیر آن بر انتخابات آمریکا

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، سرلشکر رحیم‌صفوی مشاور عالی فرمانده کل قوا عصر امروز در حاشیه مراسم دومین سالگرد ارتحال آیت‌الله مهدوی‌کنی در پاسخ به سوالی پیرامون عملیات اخیر در شمال موصل اظهار داشت: آمریکایی‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری خود به این عملیات نیاز دارند و دموکرات‌ها نیز برای پیروزی بر جمهوری‌خواهان نیازمند این عملیات هستند.

سرلشکر رحیم‌ صفوی افزود: در این عملیات مردم عراق داعش را در مهمترین پایگاه آنها یعنی موصل شکست دادند و تبعات این شکست قابل تأمل است.

وی با بیان اینکه با از بین رفتن داعش در موصل و حضورشان در سوریه ممکن است فشار بر این کشور شروع شود، گفت: این بازی بزرگی است که آمریکا شروع کرده و امکان دارد معادله سیاسی آنها و روسیه را دچار تغییر کند.

صفوی ادامه داد: البته روس‌ها تاکنون خوب ایستادگی کرده‌اند ولی جنگ نهایی و تقابل راهبردی در سوریه تعیین می‌شود و امیدواریم در این تقابل آنچه نتیجه کار است به نفع سوریه و مردم عراق باشد.

مشاور عالی فرمانده کل قوا در پایان ابراز امیدواری کرد که صلح در سوریه و عراق برقرار شود چراکه ایران نیز به دنبال این صلح است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها