رییس کمیسیون اقتصادی شورای شهر آبادان خبر داد:

شهرک مصالح ساختمانی در آبادان

رییس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر آبادان گفت: ضرورت ایجاد شهرک مصالح ساختمانی در آبادان از مدت‌ها پیش احساس شده است و باید این شهرک هر چه سریعتر در آبادان احداث شود.
کد خبر: ۹۵۷۲۶۰
شهرک مصالح ساختمانی در آبادان

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از خوزستان، حمید حنظل‌عیدانی افزود: یکی از مواردی که در سال‌های اخیر پیشنهاد می‌شده، بحث ایجاد شهرک مشاغل ساختمانی است که در این شهرک بتوان مصالح ساختمانی را ارائه کرد و افراد فعال در حوزه ساختمان و ارائه‌کننده خدمات در حوزه ساختمان در این شهرک حضور داشته باشند.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر مردم برای خرید مصالح ساختمانی مورد نیاز خود از انواع سنگ فروشی‌ها، کاشی فروشی‌ها، کارهای چوبی، آجرهای نما، مسائل تاسیساتی، حرارتی و برودتی باید به مکان‌های مختلفی در سطح شهر مراجعه کنند.

رییس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر آبادان خاطرنشان کرد: اگر در یک شهرک تمام این صنوف در کنار یکدیگر باشند، مردم برای تهیه مصالح ساختمانی موردنیاز با سردرگمی کمتری مواجه می‌شوند.

حنظل‌عیدانی با اشاره به اینکه وضعیت ساخت و ساز نیز به صورتی است که روز به روز از نظر کیفی در حال ارتقاء است، ادامه داد: باید زمینه ارتقای محصولاتی که ارائه می‌شود و فضایی که این محصولات در آن ارائه می‌شود، فراهم شود.

وی گفت: ما به اجبار به سمت ساختمان‌هایی می‌رویم که از ساختمان‌های قبل باید از کیفیت بیشتری برخوردار باشند، لذا برای بسترسازی به منظور رسیدن به این کیفیت راه حل، ایجاد شهرک مصالح ساختمانی است.

حنظل عیدانی ادامه داد: با توجه به اینکه از جوانب مختلف این موضوع را مورد بررسی قرار دادیم، اگر ایجاد این شهرک بخواهد کار موفقی باشد، باید در قالب مشارکت بخش خصوصی و در قالب حمایت شهرداری باشد.

رییس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر آبادان اظهار داشت: حمایت اتحادیه‌های صنفی در راستای شکل‌گیری این فضا از نظر استانداردها و ارائه مجوزهای لازم در این زمینه امری ضروری است.

به گفته حنظل‌عیدانی، سازمان‌هایی مانند سازمان صنعت و معدن، شرکت شهرک‌های صنعتی، ساماندهی مشاغل شهرداری و سازمان‌های دیگر باید کمک کنند تا بحث راه‌اندازی این شهرک هر چه زودتر عملیاتی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها