مدیر منطقه خاورمیانه رنو با بیان اینکه خودروی کوئید با سایپا در ایران تولید نخواهد شد، قیمت این خودرو را ۳۱ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: احتمالا این خودرو را با ایران خودرو تولید می کنیم.
کد خبر: ۹۵۷۲۲۴
قیمت کوئید در ایران ۳۱ میلیون تومان خواهد بود

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، پیمان کارگر در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران از تولید خودروی کوئید در ایران با قیمتی حدود ۳۱ میلیون تومان خبر داد و گفت: احتمالا این خودرو را با ایران خودرو تولید خواهیم کرد؛ البته هدف ما رقابت است و به این دلیل با سایپا در این زمینه کار نمی کنیم.

مدیر منطقه خاورمیانه و هند رنو افزود: گره خاصی در تولید کوئید با ایران خودرو وجود ندارد و هنوز بحث قیمتی با این خودروساز مطرح نشده است البته ممکن است که این خودرو را به صورت مستقل تولید کنیم.

آماده سازی خط تولید از بهمن

وی گفت که برنامه آماده سازی خطوط تولید محصولات جدید رنو در قالب قرارداد جوینت ونچر با ایدرو از بهمن ماه امسال آغاز می شود.

کارگر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا خرید شرکت بن‌رو سایپا برای اجرای این قرارداد نهایی شده است، افزود: واگذاری این شرکت ابتدا به پیشنهاد سایپا بوده و رنو نیز با بررسی‌های فراوان با این موضوع موافقت کرد.

وی گفت: بحث واگذاری بن‌رو بین سایپا و ایدرو همچنان در جریان است و پس از نهایی شدن آن طی دو ماه آینده، برنامه آماده سازی خطوط آغاز خواهد شد.

کارگر افزود: طی ماه‌های گذشته تیم‌های کارشناسی رنو متشکل از حدود ١٠٠ نفر ابعاد مختلف شرکت بن‌رو را مورد بررسی قرار داده‌اند و در شرایط فعلی این شرکت از ظرفیت ٧٥هزار دستگاه خودرو در سال برخوردار است و طبق برنامه ما باید با سرمایه‌گذاری های جدید آن را به ١٥٠ هزار دستگاه برسانیم.

مدیرعامل رنوپارس تصریح کرد: برنامه تولید این شرکت در درازمدت ٣٠٠ هزار دستگاه در سال است که برای رسیدن به این هدف باید ظرفیت های جدید ایجاد کنیم.

وی گفت: طبق برنامه قرار است جدیدترین نسل خودروهای داستر و سیمبل در قالب این قرارداد تولید شود که برای این هدف ساخت داخل ٦٠ تا ٨٠ درصدی و با برنامه صادرات ٣٠ درصدی در زنجیره جهانی رنو - نیسان پیش بینی شده است.

کارگر افزود: رنو در حال حاضر با ٦٠ قطعه ساز ایرانی در قالب قرارداد B۹۰ همکاری می کند که برای توسعه فعالیت های جدید و قرارگرفتن در زنجیره جهانی تامین رنو نیسان تعداد آنها افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل رنوپارس در رابطه با برنامه تولید خودرو رنو کوئید در ایران گفت: به طور حتم این محصول در ایران تولید خواهد شد ولی با محصولی که در هند تولید می شود کاملا متفاوت بوده و منتظر تولید نمونه برزیلی این خودرو هستیم که از نظر ایمنی، کیفیت و امکانات تغییرات عمده ای خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
yuohan
-
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
۰
۰
عمرا این خودرو با این قیمت واگذار بشه مگه دست های پشت پرده اجازه این كار را میدهند نمی دونند تو ایران چه خبره
ای بابا
-
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
۰
۰
31 میلیون وارد میشه.................62 میلیون سند میخوره.............70 میلیون هم دلال میفروشه..............این معادله ایران خودرو
احمد رضا طیبی
-
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
۰
۰
این خودرو دو مدل 18 میلیونی و 25 میلیونی (به اصطلاح آپشن دار ) داشت كه الان در هند هم موجود خدا گواه میگیرم دو شركت خودرو سازی داخلی توطئه كردن و برای ایجاد منطقه اطمینان برای فروش پراید و تیبا و رانا و پژو 405 رنو را وادار به این قیمت كرده است.نه تنها رنو هر خودروسازی كه قصد ورود به ایران را دارد با این دو غول بی شاخ و دم روبرو میشود و باید به گونه ای نرخ گذاری صورت گیرد كه حاشیه ی امن این دو خودرو ساز به هم نخورد لذا شركت های خارجی را وادار به قیمت گذاری های غیرواقعی می كنند .چرا؟؟؟ این جواب ملت همیشه در صحنه است ؟؟؟ خودرو متاسفانه مافیایی به دنبال خود دارد.
جام جم منتشر كن خواهشا
علی معلم
-
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
۰
۰
حتما اینم واسه كم درآمد ها و متوسط به پایینه!!!!
چقدر بفكر مردمن اینا!!!!؟؟؟؟
احمد
-
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
۰
۰
همش حرف ..سر كاری به خدا ... ژاپن و كره ماشین درست می كنن ما هم ...
نوذر
-
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
۰
۰
یادمون باشه.....31 ملیون تومان......31 ملیون تومان......آهای مسئولان قیمت گذاری.....هوی.....مبادا متهم به خیانت و مافیا بازی شوید!!!! دادگاه افكار عمومی ملت شما را قضاوت خواهد كرد. فعلا كه سیاستگذاران خودرویی مخصوصا در زمینه ی كیفیت, ایمنی و قیمت گذاری محكوم به اشد مجازات هستند.!!!

نیازمندی ها