وزیر دادگستری با اشاره به اینکه دیگر هیچ دستگاهی نمی تواند برای کارکنان خود حقوق و پاداش و مزایا تعیین کند، گفت: حداکثر سقف دریافتی حقوق در بخش دولتی ۱۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعیین شده است.
کد خبر: ۹۵۷۱۸۶
حداکثر حقوق دولتی‌ها ۱۸.۹ میلیون تومان

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، مصطفی پورمحمدی در حاشیه مراسم روز ملی استاندارد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دولت سقف دریافتی مدیران را مشخص کرده است و مهمترین مدیر هم حداکثر ۱۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان حقوق می گیرد، گفت: سازمان اداری استخدامی کشور مسئول شده که این کار را انجام دهد.

وی درخصوص وام بانک ها به کارکنانشان، گفت: وام دهی ۴۰ برابر حقوق به اینها در قانون آمده بود و کاری خلاف قانون انجام نشده است، اما در بازنگری مجدد ما دوباره اینها را بررسی می‌کنیم.

وزیر دادگستری با اشاره به اینکه متاسفانه در گذشته اختیار تعیین حقوق و پاداش و مزایا به دستگاه ها واگذار شده بود، افزود: دولت این مصوبه را لغو کرده است و برای همه دستگاه‌ها یک حقوق و پاداش یکسان در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص مجازات جایگزین برای تخلفات اقتصادی گفت: کسی که مقررات صادرات و واردات، ضوابط بهداشتی را رعایت نکرده و فرار مالیاتی و کم اظهاری داشته باشد، شامل مجازات هایی از جمله محرومیت از فعالیت‌های اقتصادی می‌شود.

پورمحمدی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۰۰ کشور اوزان ما را پذیرفته اند، افزود: وزن‌کشی کالاها برای ما اهمیت زیادی دارد و در این خصوص با یکصد کشور توافقنامه‌ای را به امضا رساندیم تا وزنی که ما پشت کالاها درج می کنیم مورد تایید آنها هم باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
ایرانی
-
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
۰
۰
ببینیم و تعریف كنیم .
علی تهرانی
-
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
۰
۰
باشلام:والا بلا زیاده تناسب ببندید با حقوق یك كارگر معدن با ماهی یك میلیون ویا حتی دومیلیون .خدا را خوش نمیاد كه برای یكماه اینهمه حقوق داده شود.واینكه این حقوق لیاقت كسانی است كه برای حفظ امنیت ما جانشان را كف دست گذاشته اند ودر حال جانفشانی هستند كه اگرآنها نبودند میلیونها تومان ارزشی نداشت.بنده بعنوان یك ایرانی راضی نیستم كه پرداخت شود.بالاخره قیامتی هم هست .
علی معلم
-
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
۰
۰
بندگان خدا. ...
آدم دلش میسوزه واسه مدیرا...
40برابر حقوق وام بدون سود چقدر میشه مگه؟!
طفلیا كاری نمیتونن باهاش بكنن!!!
مثلا40برابر همین 18 میلیون و900هزارتومن چیزی میكنه!!!!؟؟؟؟؟
واقعا مستاجری و نداشتن ماشین و نرسیدن حقوق تا5م هرماه خودم را به كل فراموش كردم این خبرو خوندم....
جانبازو بازنشسته
-
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
۰
۰
آقای پورمحمدی عزیز شما خودتان قضاوت كنید یك كارگر كه 800هزارتومان در ماه اگر كاری باشد می گیرند چطور و چگونه هزینه زندگی خود را با این همه گرانی مدیریت كنند ؟ خدا وكیلی آیا می شود با این حقوق و دستمزد زندگی یك خانواده چهار نفری را مدیریت كرد بنظر هر انسان منصفی مدیریت غیر ممكن است و دولتمردان باید به فكر این مردم باشندو جلوی پرداخت این حقوق های نجومی را بگیرید فكر نكنم كه پیامبر اسلام مثل دولتمردان ما زندگی می كرده چون پیامبر اسلام ثروت همسرشان حضرت خدیجه را صرف هزینه زندگی مسلمانان می كرد .كدام یك از دولتمردان كه ادای مسلمانی می كنند این كار را تا حالا انجام داده است ؟ نشانی بدهید.

نیازمندی ها