هشدار سفیر سابق انگلیس در روسیه

حمله نظامی روسیه به غرب

رئیس‌جمهور روسیه می‌گوید به دنبال تقابل با آمریکا نیستیم اما تصمیم در این خصوص به طرف مقابل بستگی دارد.
کد خبر: ۹۵۶۷۷۳
پوتین: دنبال تقابل با آمریکا نیستیم اما تصمیم با آنهاست

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه تصریح کرده است که کشورش به‌دنبال تاثیر گذاشتن بر انتخابات آمریکا نیست.

وی همچنین ابراز داشت که واشنگتن برای منحرف کردن اذهان رای دهندگان سعی می‌کند تا از دشمنی به‌نام روسیه سخن بگوید. آقای پوتین با این حال ابراز امیدواری کرد که بهبود روابط بین روسیه و ایالات متحده پس از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا میسر شود. از نظر رئیس‌جمهور روسیه، صحبت از حملات سایبری علیه آمریکا در مبارزات انتخاباتی این کشور توسط روسیه، تلاشی برای منحرف کردن اذهان آمریکایی‌ها از نابسامانی‌های کشورشان است.

رئیس‌جمهور روسیه ضمن اشاره به سخنان جو بایدن، معاون رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص احتمال حملات سایبری علیه روسیه نیز تصریح کرد که این اولین بار است که مقامات آمریکایی در این سطح، دست داشتن کشورشان در چنین حملاتی را می‌پذیرند.

پوتین که در حاشیه الاس کشورهای عضو بریکس در هندوستان سخن می‌گفت، تاکید کرد که «روسیه به دنبال تقابل با آمریکا نیست اما تصمیم در این خصوص به طرف مقابل بستگی دارد.»

آقای پوتین بار دیگر بر تشریک مساعی با دیگر کشورها برای حل بحران سوریه تاکید کرد.

رئیس‌جمهور روسیه همچنین گفت که نمی‌داند پس از انتخابات آمریکا چه اتفاقی رخ می‌دهد اما از هر رئیس‌جمهور آمریکایی که بخواهد با روسیه همکاری کند، استقبال خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
روح الله
-
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
۰
۰
اقای پوتین دمت گرم و تا زمانی كه تو در روسیه در قدرتی امریكا شغالچه ای بیش نیست
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها