وزیر بهداشت، درمان وآموزش پزشکی گفت: باید مشکل کمبود ردیف استخدامی اعضای هیئت علمی بر طرف شود. در وزارت بهداشت به جذب 10 هزار عضو هیئت علمی جدید نیاز است.
کد خبر: ۹۵۶۷۴۶
وزارت بهداشت به جذب 10 هزار عضو هیئت علمی نیاز دارد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان وآموزش پزشکی گفت: باید مشکل کمبود ردیف استخدامی اعضای هیئت علمی بر طرف شود. در وزارت بهداشت به جذب 10 هزار عضو هیئت علمی دیگر نیاز است و برای رفع این نیاز 6 هزار عضو هیئت علمی در حال جذب هستند که 5 هزار نفر از این تعداد بر اساس مجوزهای مربوط به سال های قبل در حال جذب می باشند.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: تعداد کل هیئت علمی جذب شده در وزارت بهداشت تا سال 1395 به 16 هزار و 863 نفر بالغ می شود؛ که بر اساس این آمار نسبت دانشجوی بالینی به هیئت علمی بالینی ۱ به ۱۸ و در کل۱ به ۱۱ است.

دکتر هاشمی گفت: ما پیشنهاد می کنیم اعضای هیئت علمی که در مناطق کمتر برخوردار جذب شده‌اند، بتوانند پس از یک دوره معین، ادامه خدمت خود را در دانشگاه‌های علوم پزشکی دیگر انجام دهند.وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: ما پیشنهاد می کنیم اعضای هیئت علمی که در مناطق کمتر برخوردار جذب شده‌اند، بتوانند پس از یک دوره معین، ادامه خدمت خود را در دانشگاه‌های علوم پزشکی دیگر انجام دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها