عامل جنایت جسد کشف شده در جاده ورامین توسط پلیس آگاهی دستگیر شد.
کد خبر: ۹۵۶۷۴۵
راز جسد کشف شده در جاده ورامین فاش شد +عکس قاتل

به گزارش جام جم آنلاین از پلیس آگاهی تهران بزرگ، 18 مهر سال جاری و از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110، یک فقره کشف جسد فردی ناشناس توسط عوامل خدماتی شهرداری در جاده ورامین – جاده فیروزآباد – جاده ده خیر، به کلانتری 173 امین آباد اعلام شد.

با حضور مأمورین در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد جسد متعلق به مردی حدودا 35 ساله، با دست و پای بسته شده و قرار داده شده در داخل یک گونی است.

پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گفت.

شناسایی هویت مقتول

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با بررسی مشخصات افراد فقدانی ثبت شده در سیستم جامع پلیس آگاهی اطلاع پیدا کردند که 15 مهر امسال خانمی افاغنه با مراجعه به کلانتری 132 نبرد با طرح شکایتی عنوان داشته همسرش بنام «بهنام.خ» (34 ساله و تبعه افغانستان) جهت رفتن به منزل یکی از دوستان افاغنه اش بنام احمد از خانه خارج و پس از آن دیگر مراجعتی به خانه نداشته است.

در ادامه تحقیقات و با حضور اعضای خانواده فقدانی در اداره دهم و مطابقت تصاویر فقدانی با تصاویر جسد ناشناس و همچنین شناسایی دسته کلید همراه جسد، هویت مقتول مورد شناسایی قرار گرفت.

ناپدید شدن احمد

با توجه به اظهارات همسر مقتول ، کارآگاهان با شناسایی محل سکونت «احمد.ن» (29 ساله) در منطقه اتابک، به این محل مراجعه و در همان تحقیقات اولیه اطلاع پیدا کردند که احمـد همزمان با ناپدید شدن مقتول، به صورت ناگهانی اقدام به تغییر محل سکونت خود نموده است؛ در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که احمد بدون هرگونه برنامه قبلی از صاحبخانه اش خواسته تا پول ودیعه ی منزلش را به وی تحویل دهد اما صاحبخانه جهت تهیه پول چند روزی از وی فرصت خواسته، با این وجود احمد بدون هرگونه دریافت پولی از صاحبخانه و تسویه حساب کامل، اقدام به تغییر محل سکونت خود نموده است!!

همسرم مقتول را کشته است

در ادامه تحقیقات و با شناسایی همسر مقتول ، تحقیقات از وی در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت ؛ همسر احمد که پیش از این و در ملاقات با همسر مقتول به وی عنوان کرده بود که جنایت توسط همسرش انجام شده به کارآگاهان گفت: شب جنایت همسرم با تحت فشار قرار دادنم مرا مجبور کرد تا به او بگویم که با مقتول ارتباط تلفنی دارم؛ پس از آن با بهنام تماس گرفت و او را به بهانه کشیدن قلیان به خانه مان دعوت کرد؛ داخل خانه بودیم که احمد با یک آجر چند ضربه به سر بهنام زد و باعث مرگش شد؛ پس از آن نیز جسد وی را در داخل یک گونی قرار داد و با موتورسیکلت از خانه خارج کرد.

همسر احمد در خصوص انگیزه تماس های خود با مقتول به کارآگاهان گفت: همسرم (احمد) قصد داشت تا بار دیگر ازدواج نماید و به همین علت قصد داشت تا برای ازدواج دومش به افغانستان برود. از قبل می دانستم که پدر بهنام در کار دعانویسی است؛ به همین علت به خانه آنها رفتم تا پدر احمد برای شوهرم دعانویسی کند و پس از آن بود که بهنام اعتماد مرا جلب و به من نزدیک شد.

دستگیری متهم پرونده

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی، موفق به شناسایی آخرین محل کار و در حقیقت مخفیگاه متهم در یک ساختمان نیمه ساز در محدوده خیابان سبلان شدند.

شناسایی دقیق مخفیگاه متهم و اطمینان از حضور «احمد.ن»، کارآگاهان اداره دهم آگاهی در ساعت 15:00 روز شنبه 24 مهر ماه وی را دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.

«احمد.ن» پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی با تأیید اظهارات همسر اولش به کارآگاهان گفت: از حدود یک ماه پیش به تماس های تلفنی همسرم مشکوک شده بودم؛ از طرفی دیگر و طی همین مدت، تماس های تلفنی مقتول نیز با من زیاد شده بود و به بهانه های مختلف با من تماس می گرفت تا ببیند من کجا هستم ! تا اینکه صبح روز حادثه با همسرم درگیر شده و او را تحت فشار قرار دادم تا علت تماس های تلفنی مشکوکش را متوجه شدم که او عنوان داشت از چندی پیش و پس از آنکه من تصمیم به ازدواج دوم خود گرفتم، او نیز با بهنام طرح دوستی ریخته است . همان جا تصمیم به کشتن بهنام گرفتم؛ او را بهانه کشیدن قلیان به خانه مان دعوت کردم بعدازظهر آنروز، زمانیکه بهنام به خانه مان آمد، در حالیکه همسرم در داخل آشپزخانه در حال آماده کردن قلیان بود، با آجر چند ضربه به سر بهنام زده و او را به قتل رساندم سپس دست و پا او را بسته و داخل یک گونی گذاشتم و جنازه را با موتورسیکلت به بیابان اطراف ورامین بردم.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: متهم جهت صدور قرار قانونی ، صبح روز جاری به شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران اعزام و بازپرس محترم پرونده ، با صدور قرار بازداشت موقت وی را جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۸
حسینی
-
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
۰
۰
افغانی به افغانی رحم نمی كنه ... خدا اون روز نیاره كه كوچكترین اتفاقی برای ما بیفته اون موقع است كه باید از تنها كسانی كه بترسیم همین افغانیها هستن
شیوای بلخی
-
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
۰
۰
بازهم جنایت ... بازهم یه افغانی
بی نام
-
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
تعدادی از كودكان افغانستانی از تحصیل كردن بازمی‌مانند چون مدارس ایران در ثبت‌نام از اتباع خارجی سختگیر هستند و نیز افغانها -به مانند ایرانیان- نمی‌توانند از مزایای تحصیل رایگان استفاده كنند و برای تحصیل در مدارس دولتی هم باید شهریه بپرادزند كه پرداخت آن از توان بسیاری از آنها خارج است. دولت ایران سیاست مشخصی را در طول زمان در اینباره نداشته‌است و گاهی اجازه تحصیل به فرزندان افغان داده شده‌است و گاهی نیز عكس آن. از طرفی مدارس خودگردان افغان نیز وجود دارد كه كیفیت آموزشی و پرورشی مناسبی ندارند و گاهی جلوی فعالیت آنها گرفته می‌شود.
مهران
-
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
۰
۰
مسلما برای فرار از مجازات دروغ میگه ، افغانیها در ایران مرتكب جنایات بسیار شنیعی شدن ، طرح انسداد مرزها چی شد ؟ افغانی به افغانستان برگرد
نیما
-
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
۰
۰
البته افغانی مقتول با نام بهنام به كار شریف رمالی كه صد در صد بر خلاف قانون است اشتغال داشتن و افغانی دومی هم قاتل !!!
مسئولین پاسخگو باشن اینهمه رمال و فالگیر افغانی در قم و تهران چه میكنند ؟
دكتر جوان‌بخت
-
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
۰
۰
در سایر كشورها برای مهاجرین برنامه‌های رادیو و تلویزیونی دارند، همایش‌های ویژه دارند، در خیلی از فعالیت‌های اجتماعی سهیم‌شان می‌كنند، بیمه درمانی می‌شوند، مؤسسات و ان‌جی‌یوهای امدادی و خیریه مشاوره‌های بهداشت روانی ارائه می‌دهند... اما اینجا یك افغانی از مراجعه به درمانگاه یا بیمارستان واهمه دارد خصوصاً بخاطر عدم پوشش بیمه و هزینه‌های درمانی. خب این فرد بیمار ممكن است بیماری خود را به خانواده، مجاورین و سپس به اجتماع تحمیل كند. شما بفرمایید آیا پیشگیری بهتر از درمان نیست؟ در حالی كه دولت بجای متحمل شدن خیلی از خسارات و هزینه‌های بعدی می‌توانست آن‌ها را با هزینه‌ی خودشان بیمه كند تا ترس از مراجعه به درمانگاه یا بیمارستان را نداشته باشند.
و همین‌طور راجع به بهداشت روانی مهاجرین هیچ كاری انجام نشده و نمی‌شود. به هر حال فرد مهاجر از یك كشور دیگر، نژاد دیگر، زبان و فرهنگ متفاوت خود را در این كشور تنها می‌بیند و این احتمال تفكر "بزن و فرار كن" را تقویت می‌كند و احتمال بزه و جرم و جنایت را افزایش می‌دهد.
انتصاب مهاجرین در مشاغل سخت و زیان‌آور مسأله دیگری است كه دلخوشی و اعتماد آن‌ها را نسبت به اجتماع میزبان از بین می‌برد و این برای جامعه‌ای كه همه باهم در یك اجتماع زندگی می‌كنیم خطرآفرین است.
سهیم ندانستن آنها در مشاركت‌های اجتماعی آنها را از اجتماع دور می‌سازد كه تبعات بار منفی دیگری دارد
و الی آخر...
حسینی
-
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
امكانات ندادیم اینه دیگه چه برسه بیمه ام بكنیم
داربزین زنجان
-
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
شما چرا ناراحتی ؟؟ به هموطنای خودمون این داستانایی كه گفتی تعلق می گیره تا به مهمونای ناخونده ؟؟؟
reza
-
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
دكتر همه حرفاتون متین ، ولی اگه این چیزایی كه میگین باشه بنطرت تعداد افاغنه تو ایران به چند نفر میرسن؟؟؟؟الان كه هیچی نیس زمین وزمان افغانیه وای به روزی كه حقی هم داشته باشن!!!!!یعنی جابرا خودمون هم پیدا نمیشه دوما - كدوم كشور این همه مهاجر داره كه هروقت خواستن برن كشور خودشون هر وقت خواستن بیان ایران ؟؟؟؟ همه كشورها قوانین خودشو دارن وحتی یك نفر رو بگیرن كه غیر قانونی اومده تحمل نمیكنن ... اوناییكه شما گفتین برا مهاجرهای قانونیه ، قانونی!!!! راستی دكتر شما اهل كدوم كشورین؟؟؟
امید
-
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
با حرفاتون موافقم. هر جایی و هر چیزی دارای ظرفیت و گنجایش است كه متأسفانه در كشور ما یافت می نشود.
نرم افزار موبایل
-
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
۰
۰
باعرض سلام اگر اسم قاتل را كامل بنویسید بهتر است
reza
-
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
۰
۰
حالا من با چیزای دیگه كارندارم ولی خداییش این یعنی چی؟؟؟پدربهنام رماله وپدراحمد دعا مینویسه؟؟؟یكبار دیگه به این جمله توجه كنید!!!همسرم (احمد) قصد داشت تا بار دیگر ازدواج نماید و به همین علت قصد داشت تا برای ازدواج دومش به افغانستان برود. از قبل می دانستم كه پدر بهنام در كار دعانویسی است؛ به همین علت به خانه آنها رفتم تا پدر احمد برای شوهرم دعانویسی كند
دكتر جوان‌بخت
-
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
۰
۰
در جواب Reza و داریزین زنجان:
كشورهایی نظیر آمریكا و كانادا و بعضی از اروپایی‌ها سالانه به هزاران نفر از طرق مختلف اقامت و تابعیت اعطاء می‌كنند و به كسانی كه تابعیت یا اقامت دائم عطاء می‌شود دیگر مهاجر نمی‌گویند، نظیر بخت‌آزمایی یا قرعه‌كشی گرین‌كارت آمریكا. رجوع كنید به آمار و قوانین این كشورها. اما در ایران از بدو انقلاب به افراد خیلی معدود آنهم با شرایط خاص اقامت دائم یا تابعیت داده شده و اصولاً مهاجران در قانون ایران از هیچ جایگاهی برخوردار نیستند. در نتیجه قشر مهاجر فشار مضاعفی را متحمل شده و لاجرم بزه اجتماعی در آن‌ها افزایش می‌یابد.
البته اعتراض من به دولت آنست كه یا مهاجران را نپذیرند ولی اگر ناچار به پذیرش هستند روی امنیت روانی مردم خودمان و همین‌طور بهداشت روانی مهاجران برنامه بگذارند.
بنده ایرانی و اصالتاً تبریزی، ساكن تهران و تحصیلكرده فرانكفورت در آلمان هستم.
میدون كلانتری
-
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
فرمایش شما صحیح ... اما یه نفر كه بخواد مهاجرت كنه یا پناهنده بشه به همین راحتی ها اجازه استفاده از امكانات رو بهش نمی دن سال ها طول می كشه تا بعد از طی شدن مراحل یواش یواش بپذیرنش ... اما اینجا طرف دوهفتهای به یوسف آباد میرسه!!!!!!!!
Ali Fayaz
-
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
۰
۰
جام جم من توی كامنت قبلی هیچ توهینی نكردم ولی مثل اینكه فقط اگه قرار باشه به یه ملتی توهین بشه به مذاق شما خوش میاد و نظرات را منعكس میكنید، دروغ نگفتم این خبر را در سه روز مختلف با سه عنوان مختلف چاپ كردید، میخواهید یك ملت را بكوبید به خدایی كه قبول داری راههای شرافتمندانه تری هم هست، این رسم مردانگی نیست كه حالا كه قلم دارید و قدرت با انواع و اقسام راههای غیر اخلاقی طرف مقابل را بكوبید. ببین عزیز دل برادر راههای رسیدن به خدا زیاد هست ولی این راهش نیست ، در روز جزا نمیتواند جواب بدهید، به همان دلایلی كه خود بهتر میدانید.
نرم افزار موبایل
-
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
۰
۰
كی ملتی روكوبیده عزیزم اون ملتی كه حرفشومیزنی 35ساله ماراكوبیده.ازچی حرف میزنی
علی
-
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
ببین دوست عزیز؛ اولا كه روی صحبت من با روزنامه جام جم بود. ثانیا من میگم چرا اینقدر روی ملیت طرف تاكید می كنید, ثالثا گناه كرده یكی را به گردن دیگری نمی اندازند. رابعا به همون اندازه كه افغانها در ایران جرم و جنایت مرتكب شده خدمات شایانی هم ارائه كرده اند. و این كه می گویید 35 سال شما را كوبیده است. محض رضای خدا یكی تفكر و تعقل در بكار بردی كلمات هم خوب چیزی است؛ این ضرب المثل را كه حتما شنیده اید كه هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمی گیرد این به منزله این است كه اگر افغانها منفعتی برای این كشور نداشتند مسلما خیلی قبلتر از این كه صدای اعتراض افرادی نظیر شما بلند شود دولتمردان دست به كار می شدند و زمینه اخراج آنها را فراهم می كردند. خیلی از حرفا هست كه نمی شود گفت؛ یا اینكه اگر گفته بشود به مذاق روزنامه جام جم خوش نمی آید و همراه و همگام با سیاست های این دوستان نمی باشد. وگرنه برای هر ادعایی؛ مدعایی هم هست. و در آخر اینكه دوست عزیز من همیشه نظرات شما را می خوانم و برایم جالب است كه نمی داند شما با خودتان چند چند هستید!!!؟ یا شاید من اشتباه می كنم و كاربر دیگری هم همنام شما از این ای دی استفاده می كند.
قابل توجه علی
-
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
نام نرم‌افزار موبایل نام مشترك همه كسانی است كه از طریق اپلیكیشن موبایلی اقدام به ارسال نظر می‌كنند چون امكان درج نام اصلی خود را ندارند و لذا این نام، نام یك نفر نیست
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها