گروه تروریستی تکفیری داعش در ادامه جنایات خود، روز شنبه یک گروه 10 نفره از اهالی بخش شرقی رودخانه دجله در منطقه الشرقاط را که قصد داشتند به بخش تحت کنترل نیروهای امنیتی در ساحل چپ رودخانه فرار کنند، در وسط دجله به قتل رساندند.
کد خبر: ۹۵۶۷۰۹
داعش 10 نفر را در دجله غرق کرد

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، قربانیان که تعدادشان 10 تن ذکر شده ، قصد داشتند با یک قایق خود را به ساحل غربی دجله در الشرقاط برسانند که داعش آن را به گلوله بست و منفجر کرد.

منابع محلی به السومریه نیوز گفته اند که این 10 تن شامل تعدادی زن و کودک همگی کشته شدند.

گروه تروریستی داعش همچنین در حمله به اعضای یک خانواده در الشرقاط که آنان نیز قصد فرار از منطقه تحت اشغال تروریست ها را داشتند، حمله ور شده و به گلوله بستند که 2 تن از اعضای این خانواده در دم کشته شدند و دو تن دیگر مفقود هستند و از سرنوشت آنان خبری در دست نیست.

گروه تروریستی تکفیری داعش همچنان بر بخش شرقی شهر الشرقاط ، در ساحل چپ دجله سیطره دارد و نیروهای امنیتی عراق آماده شده اند که این بخش را نیز از تروریست ها پس بگیرند.

بخش غربی دجله و مرکز الشرقاط 20 سپتامبر درعملیات نیروهای عراقی آزاد شد.

گروه تروریستی داعش طی بیش از 28 ماه سیطره بر استان نینوا و مرکز آن موصل و بخش هایی از 5 استان عراق اقدام به کشتار دسته جمعی اهالی منطقه بویژه اقلیت های ساکن استان نینوا کرده و هزاران دختر و زن جوان را به اسارت و بردگی برده است.

نیروهای عراقی که تاکنون بخش های وسیعی از سرزمین های در اختیار داعش را آزاد کرده اند، اکنون برای ضربه نهایی به تروریست ها درموصل آماده شده اند و در انتظار ساعت صفر عملیات هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها