سه تک تیرانداز تروریست که به‌وسیله رزمندگان مقاومت اسلامی نجباء به اسارت گرفته شده بودند، در اعترافات خود از کمک‌های بی‌دریغ دولت ترکیه به تروریست‌ها پرده برداشتند.
کد خبر: ۹۵۶۳۲۴
اعترافات 3 تک‌تیرانداز تروریستی جبهه فتح‌الشام + عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دفتر رسانه‌ای مقاومت اسلامی نجباء (از گروه‌های مقاومت عراق و سوریه)، نیروهای مقاومت اسلامی نجباء هفته گذشته در عملیاتی با عنوان محرم پس از پیشروی در جنوب حلب سوریه، وارد منطقه شیخ سعید شدند.

نیروهای مقاومت در این عملیات توانستند سه تک‌تیرانداز تروریست جبهه فتح‌الشام (جبهه‌النصره سابق) که در ساختمان‌های متروکه و تخریب شده مخفی شده بودند را به اسارت خود درآورند.

طبق این گزارش، در میان سه اسیر جبهه فتح‌الشام (جبهه‌النصره سابق) دو برادر به نام‌های حسین علقوم محمد و حسن علقوم محمد نیز حضور داشتند که در بازجویی‌ها به کمک‌های بی‌دریغ دولت ترکیه اعتراف کردند.

آنان در مقر مقاومت اسلامی نجباء واقع در حلب گفتند که تروریست‌ها در غالب مجموعه‌های 100 نفره برای آموزش نظامی (با اسلحه‌های کلاشینکف و دوشکا) به شهر غازی عنتاب ترکیه اعزام می‌شوند.

تک‌تیراندازهای تروریست همچنین اعلام کردند که در مدت دوره‌های آموزشی که 15 تا 50 روز طول می‌کشید، علاوه بر حقوق ماهیانه خود، پس از هر دوره به‌صورت متغیر حدود 25 هزار الی 50 هزار لیره سوریه از دولت آنکارا دریافت می‌کردند.

پیشتر نیز هشت تروریست دیگر جبه فتح‌الشام از سوی مقاومت اسلامی نجباء در حومه حلب دستگیر شده بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها