اسناد منتشره ویکی لیکس نشان داد

افشای تحسین کلینتون از پوتین و روسیه

اسناد منتشر شده اخیر از سوی وب سایت ویکی لیکس نشان می‌دهد که هیلاری کلینتون برخلاف بیانیه‌های اخیرش طی سال‌های 2013 تا 2014 نسبت به روسیه و رئیس جمهور این کشور از کلمات و رویکرد مثبتی استفاده می‌کرده است.
کد خبر: ۹۵۵۸۱۷
افشای تحسین کلینتون از پوتین و روسیه

به گزارش جام جم آنلاین از اسپوتنیک، هفته گذشته وب سایت افشاگر ویکی لیکس مجموعه‌ای از ای‌میل‌های جان پودستا، رئیس کمپین انتخاباتی هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را منتشر کرد.

این ایمیل‌ها به ادعای ویکی لیکس شامل سخنرانی‌های این نامزد دموکرات طی سال‌های اخیر بوده است. طی یک هفته گذشته این سایت 4 مجموعه دیگر از ای‌میل‌های پودستا را منتشر کرده است. در این میان گزارش‌ها حاکی از آن است که متن این سخنرانی‌های منتشر شده حاوی مطالب مثبتی درقبال روسیه است.

در این ای‌میل‌ها از کلینتون و تمایلش برای ساخت روابطی مثبت‌تر با روسیه نقل شده است که می‌تواند به ادعای کلینتون به همکاری آمریکا و روسیه در برخی مسائل منجر شود.

براساس این ای‌میل‌ها وزیر خارجه سابق آمریکا همچنین ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را مشارکت‌کننده و گفت‌وگوکننده‌ای جذاب توصیف کرده است.

این اظهارات و نقل قول‌ها از کلینتون در حالی منتشر شده‌اند که با سیاست وی در قبال روسیه و در مقایسه با رقیب جمهوری‌خواهش دونالد ترامپ در تضاد کامل قرار دارد.

کلینتون همواره ترامپ را به ارتباط با مسکو متهم کرده و اظهارات مثبت وی در قبال روسیه و پوتین را زیرسوال می‌برد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها