به دلیل فرار دیپلمات‌ها

معاون وزیر خارجه کره شمالی تنبیه شد

کره شمالی معاون وزیرخارجه و خانواده‌ وی را تنبیه کرد، زیرا یکی از دیپلمات‌های این وزارت‌خانه به کره جنوبی فرار کرده است. مجازات کونگ سوک اونگ این است که پایتخت را ترک و در روستا زندگی کند.
کد خبر: ۹۵۵۷۷۵
معاون وزیر خارجه کره شمالی تنبیه شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا ، روزنامه "جونگ آنگ ایلبو" در کره شمالی گزارش داده است که کونگ سوک اونگ، معاون وزیرامور خارجه این کشور باید به خاطر فرار یکی از دیپلمات‌های وزارت امور خارجه به کره جنوبی، مجازات شود.

در روزهای پایانی ژوئیه ۲۰۱۶ تانه یونگ هو، معاون سفیر کره شمالی در انگلیس به همراه خانواده خود به کره جنوبی فرار کردند. مسئولیت امور سفارت‌خانه‌های کره شمالی در اروپا را کونگ سوک اونگ، معاون وزیر خارجه کره شمالی به عهده دارد و به گزارش روزنامه "جونگ آنگ ایلبو" او باید پاسخگوی این فرار باشد و به همین دلیل باید تنبیه شود.

خبرگزاری فرانسه گزارش داد که کونگ سوک اونگ، معاون وزیرامور خارجه کره شمالی به همراه اعضای خانواده‌اش، پیونگ یانگ را ترک کرده‌اند تا در روستایی به زندگی ادامه دهند.

معاون ۷۲ ساله وزیرامور خارجه کره شمالی از شخصیت‌های بنام این کشور است که حدود دو دهه در ارتباط با روابط کره شمالی با روسیه و اروپا فعالیت کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
ایرانمهر
-
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
۰
۰
جالبه چه تنبیه به موقع و خوبی بوده . بنظر در روستا زندگی باید براش بهتر باشه .
نوذر
-
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
۰
۰
انشالله در روستا و هوای تمیز و تخم مرغ محلی و پنیر تازه و شیر و لبنیات بهش خیلی بیشتر خوش میگذره........كاش از این تنبیه ها. در ایران هم مرسوم شود....
محمد
-
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
۰
۰
فكر نكنم زندگی بهتری داشته باشه. حتما روستاهاشون یه مشكلی داره كه به عنوان مجازات می فرستنش اونجا. شاید می خوان ازش بیگاری بكشن. به نظر من كه این كارشون احتمالا از اعدام كه خوراك حكومت كره شمالیه برای این شخص گرون تر تموم میشه

نیازمندی ها