در ایام تعطیل به نمایش در می آید؛

فیلم های سینمایی در قاب تلویزیون

باز پخش مجموعه تلویزیونی سفر سبز به نویسندگی حسین پاکدل و کارگردانی حسین لطیفی از شنبه 24 مهر ماه از شبکه سه سیما آغاز می شود .
کد خبر: ۹۵۵۷۴۹
شبکه سه به "سفر سبز" می رود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، سریال سفر سبز به تهیه کنندگی مجید اوجی در 15 قسمت 45 دقیقه ای محصول 1381 شبکه سه سیما است که در آذرماه 81 از این شبکه به پخش رسید .
این مجموعه درباره زوجی مسیحی است که به ایران می آیند و پسر بچه ای را بعنوان فرزند خوانده با خود به آلمان می برند. آنها در مسافرتهای مختلف به کشورهای گوناگون 3 پسر بچه را بعنوان فرزند خوانده قبول می کنند. یک پسر سیاه پوست، یک پسر ایرانی و یک پسر دو رگه. پس از مدتی که بچه ها به سن 25 و 26 سالگی می رسند پدر خوانده آنها فوت کرده و قبل از فوت حقیقت را به آنها می گوید. پسر ایرانی تصمیم می گیرد به ایران برگردد و...
بازیگرانی چون علی نصیریان، پارسا فیروزفر،محمدرضا شریفی نیا، مجید مظفری، عزت ا.. انتظامی، گوهر خیراندیش،لادن مستوفی ، حمیده خیر آبادی در این مجموعه نقش آفرینی می کنند.
این سریال تلویزیونی از24 مهرماه ، هر شب ساعت 20:45 روانه آنتن شبکه سه سیما خواهد شد وتکرار پخش آن ساعت 15:00 روز بعد خواهد بود .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها