نشریه انگلیسی اکسپرس چاپ لندن نوشت: آمریکا طرحی برای حمله به اهدافی در سوریه با استتار جنگنده ها خود شبیه به جت های روسی در دست دارد.
کد خبر: ۹۵۵۵۶۳
توطئه آمریکا برای استفاده از جنگنده های به ظاهر روسی

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما، در پی انتشار تصاویر جنگنده های آمریکایی که مانند جنگنده ها ی روسی رنگ شده اند، پایگاه اینترنتی اکسپرس به قلم ویکی اولیفانت نوشت، آمریکا به تلاش برای بمباران مواضع رقبای خود در سوریه با بهره گیری از این هواپیماهای رنگ شده متهم شده است.

به تازگی تصاویری از چند جت جنگنده آمریکایی منتشر شده که آبی و خاکستری رنگ شده اند که معمولا در رنگ آمیزی جنگنده های روسی استفاده می شود.

هرچند گفته می شود این اقدام معمولا با اهداف آموزشی صورت می گیرد، اما نظریه های مبتنی بر توطئه معتقدند که این رنگ آمیزی فراتر از این اهداف بوده و می تواند علامتی از اقدام آمریکا به انجام عملیات بمباران در سوریه و در پی آن سرزنش کردن ولادیمیر پوتین به عنوان عامل این حملات باشد.

این اقدام آمریکا در حالی صورت می گیرد که بمب افکن های سوخو روسی بعنوان یکی از انواع جت های مرگبار مسکو برای انجام دادن ماموریت در سوریه به همان رنگی است که هواپیماهای بیان شده آمریکایی رنگ شده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
بهروزرجبی
-
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۱
۰
۰
سلام. از آمریكای حقه باز ومدافع تروریستهای متوحش وهابی، بعید نیست كه چنین ترفند كثیفی راهم بكارگیردحكام آمریكا بایدازرفتارها وسیاستهای شرم آور خودشان خجالت بكشند.دیگه در نزد جهانیان آبرویی برای آمریكا نمانده است .البته اگر بدانند خجالت وبی آبرویی یعنی چی!!اماانسان تعجب می كند كه بعضی ازهموطنان مابا اینكه شاهدنددو كاندید ریاست جمهوری آمریكا بارها یكدیگررا دروغگو ونیرنگباز می خوانند وكوچكترین ترحمی بهم نمی كنند ،باز هم متاسفانه صحبت ازگفتگووتعامل با این سران بی حیاومتقلب می كنند.
نوذر
-
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۱
۰
۰
عجب نامردایی هستند!!!
من
-
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۱
۰
۰
لعنت بر شیطان بزرگ .

نیازمندی ها