پس از گذشت 10 سال از ورود اولین رنو مگان به ایران، مدیر ارشد رنو منطقه خاورمیانه از ورود نسل جدید رنو مگان به ایران خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۴۵۲
نسل جدید رنو مگان به ایران می آید؟ +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از خبرماشین ، لاپلن ضمن اعلام این خبر گفت: شرکت رنو در حال برنامه ریزی برای واردات نسل جدید رنو مگان به ایران است.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر برنامه تولید نسل جدید این خودرو در ایران گفت: مگان جدید در مرحله اول فقط به صورت وارداتی (CBU) به ایران می آید و در صورت موفقیت در فروش احتمال تولید آن وجود دارد.

مدیر ارشد رنو در خاورمیانه افزود: احتمالا مگان جدید در صورت ورود به ایران حدود 140 میلیون تومان قیمت‌گذاری شود که در مقایسه با سایر خودروهای هم رده خود شامل هیوندای الانترا، تویوتا کرولا و کیا سراتو وارد رقابت سختی می شود.

برای رنو مگان جدید در بخش قوای محرکه، دو موتور بنزینی به قدرت 115 و 130 اسب بخار در نظر گرفته شده است. طراحی کابین رنو مگان سدان هم به طور کامل از مدل هاچ بک این اتومبیل اقتباس شده و مواردی مانند یک نمایشگر بزرگ 7 اینچی TFT در جلو داشبورد، سیستم اطلاعات و سرگرمی چند رسانه ای R-Link با یک نمایشگر 8.7 اینچی درکنسول مرکزی و واحد نمایش اطلاعات روی شیشه جلو (HUD) در آن به چشم می خورد.

نسل جدید رنو مگان سدان در کارخانه رنو واقع در بورسای ترکیه ساخته می شود و از آن جا به بیش از 20 کشور جهان شامل الجزایر، عربستان سعودی، استرالیا، بلغارستان، کرواسی، مصر و امارات متحده عربی صادر خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نرم افزار موبایل
-
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
۰
۰
قشنگه
پدرام
-
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
۰
۰
خوب است فرانسوی ها حسابی از بنجل های خود پول در میاورند - چرا ژاپنی ها نمیایند توی بازار خودروی ایران ؟
زیرا ژاپنی میگویند كه قیمت خودرو در بازار ایران را ما باید تعیین كنیم و این یعنی جلوی دله و دزدی باید گرفته شود . سانسور نكنید جام جم چون این یك حقیقت است

نیازمندی ها