کارشناس هواشناسی از آغاز موج جدید بارندگی در بیشتر نقاط کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۳۱۹
آسمان ایران بارانی می شود

به گزارش جام جم آنلاین، معصومه احمدی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما افزود: بر اساس آخرین اطلاعات هواشناسی از امروز با ورود سامانه بارشی جدید به سواحل دریای خزر بارش ها در استان‌ های گیلان، مازندران، اردبیل و آذربایجان شرقی آغاز می شود که البته شدت بارش ها برای استان گیلان پیش بینی می شود.

وی گفت: انتظار داریم از روز سه شنبه همین شرایط در بخش های شمالی کشور تا روز پنج شنبه ادامه داشته باشد.

کارشناس هواشناسی تصریح کرد: برای ارتفاعات البرز، نواحی کوهستانی و شمالی استان‌های البرز، تهران، قزوین و حتی سمنان رشد ابر پیش بینی می شود.

احمدی با اشاره به اینکه بارندگی ها در بیشتر نقاط کشور ادامه خواهد داشت، افزود: پیش بینی می کنیم در بخش هایی از مرکز و جنوب شرق کشورمان مثل استان های یزد، نواحی مرتفع و کوهستانی استان های اصفهان، کرمان و بخشهایی از استان خراسان جنوبی بارندگی داشته باشیم که البته شدت بارش ها را در استان یزد خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در نواحی جنوبی کشور با افزایش سرعت وزش باد در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه، خلیج فارس مواج و متلاطم پیش بینی می شود.

احمدی تصریح کرد: به لحاظ شرایط آب و هوایی در روزهای آینده نوسانات دمایی نخواهیم داشت اما در بخش های شمالی با ورود سامانه بارشی کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.

وی درباره شرایط آب و هوایی تهران گفت: در 24 ساعت آینده آسمان تهران صاف و همراه با رشد ابر خواهد بود که دما در گرمترین زمان به 29 درجه خواهد رسید.

کارشناس هواشناسی تاکید کرد : برای روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی پدیده قابل ذکری در پایتخت پیش بینی نمی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها