مشاور ارشد نامزد جمهوریخواه آمریکا:

ترامپ در رقابت‌های انتخاباتی باقی خواهد ماند

مشاور ارشد نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از ادامه حضور وی در رقابت‌های انتخاباتی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۰۲۹
ترامپ در رقابت‌های انتخاباتی باقی خواهد ماند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم ، در حالی که افشای الفاظ رکیک از سوی دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه انتخابات آمریکا علیه زنان ، به رسوایی تازه‌ای برای وی تبدیل شده، ولی رودی گولیانی مشاور ارشد ترامپ در سخنانی تاکید کرد که وی همچنان در رقابت های انتخاباتی حضور خواهد داشت.

رسوایی جدید ترامپ موجب شده تا بسیاری از سیاستمداران برجسته آمریکایی خواستار کناره گیری وی از رقابت‌های انتخاباتی شوند.

گولیانی در مصاحبه با شبکه ان بی سی تصریح کرد: ترامپ روز یکشنبه در مناظره با هیلاری کلینتون نامزد دموکرات انتخابات شرکت خواهد کرد.

رهبران حزب جمهوریخواه آمریکا پس از افشای ویدئویی از نامزد نهایی این حزب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در حال ترک وی هستند.

بر اساس این گزارش بیش از 150 تن از سران برجسته حزب جمهوریخواه از حمایت خود از ترامپ پشیمان شده‌اند.

ویدئوی مذکور حاوی الفاظ رکیکی در مورد زنان بوده که ترامپ آن ها را به کار برده و این امر سبب شده تا این نامزد انتخاباتی در یک ماه مانده به روز انتخابات، با بحران بزرگی روبرو شود به طوری که اکثر رهبران جمهوریخواه و هواداران او به دلیل تماشای این ویدئو و شنیدن صحبت‌های زشت ترامپ از وی روی برگرداندند و دیگر قصد حمایت از وی را ندارند.

تعداد زیادی از سناتورهای آمریکایی و نمایندگان مجلس عدم حمایت خود از ترامپ را اعلام کرده و از وی درخواست کرده‌اند که از فرایند انتخابات کنار بکشد اما این نامزد جمهوریخواه سوگند یاد کرده که هرگز انصراف نخواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها