مدیرعامل شرکت قشم ایر گفت: پس از اجباری شدن فرایند دریافت مجوز جدید برای انجام پروازهای برنامه‌ای ایرلاین‌ها به اتحادیه اروپا در دو سال اخیر هواپیمایی قشم به عنوان اولین ایرلاین موفق به اخذ این مجوز شد.
کد خبر: ۹۵۴۹۲۸
مجوز پرواز یک ایرلاین ایرانی به اتحادیه اروپا صادر شد

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، محمود شکرابی در این باره اظهار داشت: این ایرلاین موفق به کسب مجوز TCO جهت پرواز به اتحادیه اروپا شد.

وی ادامه داد: پس از اجباری شدن فرایند دریافت مجوز جدید برای انجام پروازهای برنامه‌ای شرکت‌های هواپیمایی به اتحادیه اروپا در دو سال اخیر قشم ایر در راستای توسعه خطوط پروازی خود به کشورهای عضو اتحادیه اروپا در تاریخ 7 اسفند 94 مصادف با 26 فوریه 2016 میلادی اقدام به درخواست آدیت و ممیزی جهت اخذ مجوز TCO توسط EASA در اتحادیه اروپا داشت.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی قشم ادامه داد: بازرسان رسمی این آژانس روز 23 اردیبهشت 95 برابر با 11 می 2016 میلادی بازدید و ممیزی‌های لازم را از روند فعالیت‌های عملیاتی و ایمنی قشم ایر به عمل آوردند و در تاریخ 6 اکتبر 2016 مطابق با 15 مهر 95 مجوز مربوط برای برقراری پروازهای برنامه هواپیمایی قشم به اروپا صادر شد.

بنا به این گزارش از بین شرکت‌های هواپیمایی ایرانی فعلا 4 ایرلاین قشم ایر، ایران ایر، ماهان و آسمان مورد بازرسی TCO قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها