فرمانده کل سپاه با بیان اینکه مشکلات معیشتی باید حل شود، گفت:این مشکلات به شرطی قابل حل است که مسئولان جهادی و انقلابی عمل کنند؛ همان‌گونه که با مدیریت جهادی مسئله امینت حل شده است.
کد خبر: ۹۵۳۸۳۳
فرمانده سپاه:ایران تجاوزگران را سر جای خود می‌نشاند

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سردار جعفری صبح امروز (پنجشنبه) در اولین کنگره ملی۱۸۸۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد افزود: مهمترین دستاورد خون شهیدان ما، امنیت پایدار و بی‌نظیری است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود دارد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص امنیت کشور اظهار کرد: کشور ما در میان کشورهایی است که از ناامنی‌های زیادی برخوردار هستند اما برخلاف آنها، امنیت بی‌نظیری بر ایران اسلامی حاکم است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: این امنیت نتیجه هشت سال ایستادگی در دفاع مقدس است و این دستی است که شهدا به دشمنان دادند که ایران اسلامی با این اعتقادات و باورها، هرگز مقابل تجاوز و دست‌اندازی هر متجاوزی کوتاه نخواهد آمد و تجاوزگران را سر جای خود می‌نشاند.

جعفری بیان کرد: ۶ سال بعد از فتح خرمشهر، جنگ را ادامه دادیم تا امنیت امروزی را داشته باشیم و کسی فکر تجاوز به این کشور را به ذهن خود راه ندهد.

وی دستاورد دیگر شهدا را عزت و عظمت ایران اسلامی دانست و گفت: در طول تاریخ، ایران از این عظمت و شکوه که حاصل ایمان یکپارچه و مقاومت مردم است برخوردار نبوده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نهضت بیداری اسلامی در جهان و توسعه و صدور انقلاب را از دستاوردهای بزرگ دیگر شهدا و ایستادگی مردم دانست.

جعفری افزود: دشمن می‌خواست جلوی توسعه انقلاب اسلامی را بگیرد اما مردم جان خود را برای جمهوری اسلامی و راه ولایت‌فقیه به اسلام ناب محمدی دادند تا انقلاب اسلامی در جهان گسترش یابد.

وی ادامه داد: ایستادگی و مقاومتی که در برخی ملت‌های مسلمان منطقه وجود دارد نیز حاصل هشت سال دفاع مقدس و مقاومت اسلامی است و انتقال درس مقاومتی است که از ملت ایران گرفته‌اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: نهضت بیداری اسلامی به یاری خدا تا سقوط نظام سلطه در منطقه و جهان ادامه دارد.

جعفری، یکی دیگر از دستاوردهای شهدا و مقاومت مردم ایران را نصرت‌های الهی دانست و گفت: این نوع نصرت شامل حال مردم ما و دیگر جوامعی که به دستورالعمل انقلاب اسلامی عمل کرده‌اند، شده است.

وی افزود: ابرقدرت‌ها در سوریه به دنبال شکستن مقاومت مردم سوریه بودند اما نتوانستند و بخش عمده‌ای از این پیروزی ناشی از نصرت الهی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: انشاءالله مردم توفیق یابند در انتخاب‌ها برای مناصب مختلف اجرایی و قانونگذاری، افرادی در رأس امور کشور قرار گیرند که بتوانند با همین روحیه جهادی و اطاعت محض از ولایت‌فقیه بر مشکلات داخلی کشور غلبه کنند.

جعفری با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و معیشت مردم باید حل شود، اظهار کرد: این مشکلات به شرطی قابل حل است که مسئولان جهادی و انقلابی عمل کنند؛ همان‌گونه که این مدیریت جهادی و انقلابی، مسئله دفاع و امنیت را در کشور حل کرده است.

وی خاطرنشان کرد: باور به توانمندی‌های کشور که همان اقتصاد مقاومتی است، شرط ضروری برای رفع مشکلات داخلی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین بر ترویج سبک زندگی شهدا و سلوک آنان و الگوگیری از رفتار شهدا در جامعه تأکید کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
روح الله
-
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
۰
۰
لعنت بر امریكا كه ام الفساد است
بهمن
-
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
۰
۰
فرمانده عزیز با صداقت انقلابی در قلوب اقشار مختلف جامعه انقلابی ایران جای دارید سخنان شما امید مردم میباشد لطفا جلوی بعضی از افراد را كه در صدد دو دستگی و تضعیف ایران میباشند را بگیرید با ارزوی پیروزی به شما مردان سلحشور خدا حافظ تان

نیازمندی ها