سناریوی مرد نقاش برای اخاذی از زن و مردی که رابطه پنهانی داشتند، پایانی جز قتل نداشت. در این پرونده مرد جوانی قربانی رابطه شیطانی همسرش شد.
کد خبر: ۹۵۳۸۰۳
نقشه اخاذی مرد نقاش با قتل گره خورد

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از شامگاه شنبه و به دنبال قتل مرد 33 ساله‌ای در محله قاسم‌آباد در دستور کار پلیس مشهد قرار گرفت. ضارب که مرد میانسالی است، وقتی با ماموران رو‌به‌رو شد، تیغ موکت‌بری را زیر گلویش گذاشت و تهدید به خودکشی کرد. ماموران وارد عمل شده و پس از صحبت با مرد میانسال، او را از تصمیمش منصرف کردند. پس از دستگیری ضارب، او به کلانتری و مرد زخمی به بیمارستان منتقل شد.

تحقیقات در این باره ادامه داشت تا این‌که از بیمارستان خبر رسید، مرد مجروح بر اثر شدت جراحات جان باخته است.

با حضور قاضی سیدجواد حسینی در محل جنایت، تحقیقات آغاز شد و متهم به نام شاهین در بازجویی‌ها گفت: دختر خاله‌ام در یک شرکت هواپیمایی کار می‌کند و چندی قبل برای کار به مشهد آمده بود. او در این سفر با مقتول آشنا شد و دوستی آنها شکل گرفت. بعد از مدتی دختر‌خاله‌ام تصمیم گرفت به این ارتباط پایان دهد اما مرد جوان دست بردار نبود و مدام با او تماس می‌گرفت. دخترخاله‌ام چند روز قبل موضوع را به من گفت و درخواست کمک کرد. من هم برای کمک به او اینجا آمده و مرد مزاحم را کشتم.

ماموران به تحقیق درباره ادعاهای شاهین پرداخته و متوجه شدند او دروغ گفته و با انگیزه دیگری مرتکب جنایت شده است. در ادامه تحقیقات ماموران با ردیابی تماس‌های قاتل، متوجه ارتباط پنهانی او و همسر 28 ساله مقتول شدند. با کشف این سرنخ روند رسیدگی وارد مرحله تازه‌ای شد و ماموران به بازجویی از قاتل پرداختند که او این بار لب به اعتراف گشود و گفت: از یک سال قبل با زن جوان ارتباط پنهانی دارم و در این مدت سه بار برای دیدن او به مشهد آمدم. او از چند روز قبل سیمکارتش را عوض کرد و مدام از بدرفتاری شوهرش می‌گفت و مدعی بود که شوهرش او را در اختیار مردان غریبه قرار می‌دهد. من برای این‌که او را از این وضعیت نجات دهم، به مشهد آمده و شوهرش را کشتم.

با این اعترافات، زن جوان روز دوشنبه دستگیر شد که با قبول اتهام ارتباط با مرد میانسال گفت: یک سال قبل در خیابان شماره تلفنی که روی کاغذ نوشته شده بود، پیدا کردم. با آن تماس گرفتم که مردی پاسخ داد و رابطه‌ام با آن مرد آغاز شد. یک سالی با هم ارتباط داشتیم که من پشیمان شدم و سیمکارت تلفن همراهم را شکستم و دیگر با او ارتباط نداشتم.

این در حالی است که شاهین مدعی بود با یک سیمکارت 0915 با شاکی تا روز قتل در ارتباط بوده و حتی 300 هزار تومان به حساب او واریز کرده است. با بررسی پیامک‌های مرد میانسال مشخص شد ادعای او صحت دارد. زن جوان وقتی شماره را دید، گفت: دو هفته قبل که سیمکارت را شکستم، مرد نقاشی در حال کار در خانه‌مان بود. با گوشی مرد نقاش به شاهین پیامک دادم و خواستم دست از سرم بردارد. از ماجرای قتل بی‌اطلاعم. حتی روز حادثه چند بار سراغم آمد که از او خواستم دست از سرم بردارد. یک بار مقابل خانه‌مان آمد که روی برگه‌ای نوشتم مادرم از شهرستان آمده و در خانه‌مان است از اینجا برو.

با طرح این ادعا، بازپرس دستور بازداشت مرد نقاش را صادر کرد که اظهارات او گره معمای این جنایت را بازکرد. او در تحقیقات گفت: وقتی متوجه ارتباط پنهانی زن جوان شدم، به جای او با مرد میانسال در ارتباط بودم و توانستم 300 هزار تومان از او بگیرم. برای اجرای نقشه‌ام ادعاهای دروغی را مطرح و ادعا کردم شوهرم مرا در اختیار مردان غریبه قرار می‌دهد و همیشه کتکم می‌زند. نمی‌دانستم این حرف‌ها باعث می‌شود مرد میانسال غیرتی شود و تصمیم به قتل بگیرد.

بازپرس جنایی پس از بازجویی دستور بازداشت سه متهم و تحقیقات از آنها را صادر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
دار مكافات
-
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
۰
۰
ای خدا ...............
حكمت ایرانی
-
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
۰
۰
از این چهار نفر ، تنها كسی كه بیگناه بود كشته شد !!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها