نماینده رودسر در مجلس تاکید کرد:

حذف حرکت های یک سویه در فضای ادارات

نماینده رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه سیاسی نفوذ و دخالت گروه های غیر رسمی باعث التهابات سیاسی و نارضایتی سیاسی در جامعه شده و حرکت های یک سویه و یک جانبه در فضای ادارات و به ویژه فرمانداری ها حاکم است.
کد خبر: ۹۵۳۴۳۰
حذف حرکت های یک سویه در فضای ادارات

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از گیلان، اسدالله عباسی با اشاره به فضای سیاسی موجود گفت: به دلیل مداخله بعضی از افراد تندرو سیاسی، فضای سیاسی شهرستان های رودسر و املش چندان مطلوب به نظر نمی رسد.

وی با بیان اینکه این شرایط سیاسی فعلی حاکم بر رودسر و املش به نفع دولت نیست، گفت: حوزه سیاسی استان درست عمل نمی کند.

نماینده رودسر و املش با تأکید بر اینکه مواضعی که الان مدیریت سیاسی و انتخاباتی استان برای گیلان دارد به نفع دولت نیست، اضافه کرد: مواضع باید بی طرفانه باشد در صورتی که یک طرفه است.

عباسی با تقدیر و تشکر از زحمات استاندار گیلان، گفت: استاندار تعاملات خوبی با نمایندگان مردم استان در خانه ملت دارند.

وی با بیان اینکه در حوزه سیاسی نفوذ و دخالت گروه‌های غیر رسمی باعث التهابات سیاسی و نارضایتی سیاسی در جامعه شده است، گفت: حرکت های یک سویه و یک جانبه در فضای ادارات و به ویژه فرمانداری ها حاکم است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر اینکه حوزه سیاسی و انتخاباتی استانداری گیلان نیاز به اصلاح دارد، خاطر نشان کرد: در غیر اینصورت مجمع نمایندگان استان در این راستا واکنش های جدی تری در آینده نزدیک نشان خواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها