شاید 110 اسب بخار بیرون آمده از دل پیشرانه‌ی 0.9 لیتری توربو و سه سیلندر زیاد به نظر نیاید اما به خاطر داشته باشید که توئینگو GT کمتر از 1000 کیلوگرم وزن دارد.
کد خبر: ۹۵۲۳۹۸
رنو توئینگو: فسقلی هیجان‌انگیز +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از پدال ، به علاوه این پیشرانه‌ در بخش عقب خودرو قرار گرفته و خروجی خود را از همان‌جا و از طریق گیربکس دستی به چرخ‌های عقب انتقال می‌دهد.

این پیشرانه‌ی کوچک گشتاور برجسته‌ی 170 نیوتون متری را تولید می‌کند بنابراین توئینگو GT ثابت می‌کند که یک خودروی هیجان‌انگیز شهری بدون هزینه‌ی زیادی است.

رنو هنوز همه‌ی مشخصات فنی این خودرو را اعلام نکرده اما قول داده که این پیشرانه بهترین عملکرد را در کلاس خود داشته باشد و شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت آن نیز زیر 10 ثانیه ثبت شود. ما همچنین می‌دانیم که کمتر از 9 ثانیه طول می‌کشد تا سرعت خودرو در حال حرکت از 80 به 120 کیلومتر در ساعت برسد. توئینگو GT به راحتی می‌تواند سقف سرعت 165 کیلومتر در ساعت نسخه‌ی معمولی را بشکند.

ورای بازنگری‌ها و بهبودهای صورت گرفته در پیشرانه، نسخه‌ی پرچم‌دار GT با رنگ گیراتر بدنه عرضه می‌شود که منحصراً برای توئینگو GT عرضه شده است. اگر رنگ نارنجی را خیلی دوست ندارید رنو این خودرو را رنگ‌های مشکی، سفید و خاکستری نیز عرضه می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رنو5 جدید
-
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
۰
۰
یاد رنو 5 جدید و پروژه مسخره پیكان جدید افتادم . شما چطور؟

نیازمندی ها