در این گزارش تصویری با ترسناک‌ترین مکان‌های اشباح زده آمریکا از زندان‌ها و میدان‌های جنگ گرفته تا خانه‌های وحشت آشنا خواهید شد.
کد خبر: ۹۵۲۰۳۴
ترسناک‌ترین ساختمان‌ها و مکان‌های اشباح  سرگردان + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از اینساید ادیشن،در این گزارش تصویری شاهد ترسناک ترین مکان های امریکا از زندان‌ها گرفته تا میدان‌های جنگ قدیمی خواهید بود.

بیش از 100 سال پیش، یکی از بی‌رحمانه‌ترین جنایت‌ها در شهر ویلیسکا لوا روی داد. یک خانواده 6 نفره و 2 دختر جوان که میهمان آنها بودند شبانه به طرز فجیعی به قتل رسیدند و قاتل آنها هرگز پیدا نشد. پس از آن همسایگان این خانه به دفعات مشاهده شبح مردی تبر به‌دست، گریه کودکان و رویدادهای ماورالطبیعه را گزارش کرده‌اند.

با اولین نگاه این منزل که در شهر سن خوزه وینچستر کالیفرنیا قرار دارد، ملکی زیبا و پهناور به‌نظر می‌آید که هر بیننده‌ای با دیدن آن فکر می‌کند خانه ای سرشار از آرامش است. به هر حال ظاهر چیزها می‌تواند گول زننده باشد. این ملک که در سال 1884 ساخته شده و متعلق به ویلیام ویرت وینچستر مالک کارخانه معروف اسلحه‌سازی وینچستر بود. پس از مرگ وی ملک به بیوه‌اش سارا وینچستر رسید. او پس از به ارث بردن این ملک 2 فرزندش را به علت بیماری از دست داد. او از افرادی که از عالم ماوراءالطبیعه سر درمی‌آوردند کمک خواست و آنها به او گفتند خانه و خانواده او به علت این‌که افراد زیادی توسط اسلحه‌های وینچستر کشته شده‌اند، نفرین شده است و ارواح آن کشته‌ شده‌ها تا ابد در تعقیب او و خانواده اش خواهند بود.

شهر اس.تی آگوستین آمریکا در فلوریدا یکی از اشباح زده‌ترین شهرهای این کشور است. فانوس دریایی معروف این شهر مکان اشباحی است که میل دارند مردم به حضور انها پی برده و آن را با تمام وجود خود احساس کنند. بازدیدکنندگان این فانوس دریایی صداها و سایه‌های اسرار آمیز زیادی را در آنجا گزارش کرده‌اند که افسانه‌ها می‌گویند مربوط به کودکان غرق شده در آب‌های ساحلی که فانوس در آنجا قرار دارد هستند.

«آلکاتراس» زندان معروفی در جزیره‌ای به همین نام است که در گذشته محل نگهداری بدترین و خطرناک‌ترین مجرمین آمریکا که «آل کاپون» نیز یکی از آنها بوده و دوران محکومیت حبس خود را در آنجا گذرانده ، بوده است .

این جزیره ساحلی سانفرانسیسکو در سال 1868 به عنوان پایگاه نظامی مورد استفاده قرار گرفت و در سال 1933 به زندان تبدیل شد و در سال 1963 تعطیل شد. این جزیره حالا به یک مکان توریستی تبدیل شده و طبق گفته و شهادت کارکنان زندان صداهای عجییب و حس‌های غریبی در آنجا شنیده و ادراک می‌شود.

ندامتگاه شرقی ایالت پنسیلوانیا از سال 1829 تا 1971 فعال بود. این زندان به مجازات‌های بی‌رحمانه و بی سابقه‌ای که مدیریتش برای مجرمین اعمال می‌کرد، شهرت داشت. آنها مدت 23 ساعت از یک روز، زندانی‌ها را طوری روی صندلی می‌بستند که قادر به هیچ حرکتی نباشند. گاهی اوقات زندانی‌ها برای چند روز بدون آب و غذا در همان حالت نگهداری می‌شدند. امروزه این زندان نیز یک مکان توریستی است که کارکنان و بازدید کنندگانش صداهای عجیبی از نجوا و قهقهه را گزارش کرده‌اند.

«گتیس برگ» میدان نبرد یکی از جنگ‌های داخلی آمریکا است که برای مردم آمریکا محلی ترسناک و اشباح زده است. در نبردی که جولای سال 1863 در این مکان در گرفت، 7800 نفر سرباز جان خود را از دست دادند. گردشگران، تاریخ دانان و شکارچیان اشباح همگی مدعی اند که در این محل شاهد رویدادهای ماوراءالطبیعه بوده‌اند و یک سری از آنها نیز محل‌های اطراف آن مثل هتل گتیس برگ و مزرعه «دانیل لیدی» تصاویر مبهمی از این وقایع را با دوربین های عکاسی مخصوص ثبت کرده‌اند.

ندامتگاه «موندسویل» در ویرجینیای غربی در سال 1800 میلادی ساخته و 20 سال پیش تعطیل شد. ساختمان آن با سبک معماری قرون وسطایی خود تعداد بیشماری از مجرمان آمریکا را در خود جای داده بود که مجازات مرگ در مورد تعداد زیادی از آنها اجرا شد. بسیاری بر این عقیده اند اشباح زندانیان مرده هنوز در کریدورهای آن پرسه می‌زنند. این زندان امروز یک جاذبه توریستی شده که خیلی‌ها ادعا می‌کنند شاهد رویدادهای ماوراء‌الطبیعه شامل مشاهده شبح یکی از کارکنان سابق آنجا معروف به «مرد سایه‌ای» که توسط یکی از زندانیان با ضربات چاقو کشته شد، بوده‌اند.

هتل «استنلی» کولورادو به عنوان صحنه فیلمبرداری بسیاری از فیلم‌های وحشتناک شناخته می‌شود. بازدید کنندگان حضور شبح یک پسر جوان را که در اتاق شماره 1211 هتل ظاهر می شود و مالک اصلی هتل را در لابی و سالن بیلیاردش تجربه کرد‌ه اند.

به مدت 130 سال بیمارستان روانی «ترنس – القنی» محل نگهداری هزاران نفر از بیماران روانی بوده است. این تاسیسات که در دوران جنگ‌های داخلی آمریکا ساخته شد در سال 1994 تعطیل شد و هم اکنون یک جاذبه گردشگری است. بسیاری از بازدیدکنندگان این مجموعه حضور اشباح را در آنجا تایید کرده اند.

کلوب کوبا در تامپا فلوریدا، در سال 1917 پاتوق مهاجران کوبایی بود و اکنون ساختمان آن محل برگزاری کنسرت‌ها و رویدادهای مهم شهر است. علاوه بر آن این ساختمان حالا پاتوق گروهی از اشباح است. به گفته مردم محلی شبها اشباح در آنجا به نواختن پیانو و آسانسور سواری می‌پردازند.

مترجم: جواد ودودزاده جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
مجید آقا
-
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
۰
۰
بابا ، دست بردارید ، اشباح آشباح می كنید ، مرد تبر به دست!! سایه ها !! بیلیارد بازی رفقا
از شما بعیده
اینم یك جور تبلیغات و پروپاگاندا واسه مشتری های خاصه كه بتونن اونها را به این مكانها كه اغلب تفریحی شده بكشن
عیسی
-
۰۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
احسنت
هموطن
-
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
۰
۰
واقعیت اینكه در آمریكا خرافات شبح و روح و سفینه فضایی خیلی طرفدار داره و مورد قبوله ، برای باور این قضیه باید به فیلمهایی كه ساخته می شه در آمریكا رجوع كرد ، بخش عمده از اون فیلمها ژانر تخیلی فضایی یا هورر (ترسناك ) هست .
نوذر
-
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
۰
۰
نزدیك به هالووینه........هالووین مبارك...!!!......ما از اشباح و جن و شیاطین نمیترسیم.......اونها هستند كه میترسن!!! مخصوصا از مختلسین كهكشانی و دریافت كنندگان حقوقهای نجومی!!!!!

نیازمندی ها