مرجع تقلید شیعیان گفت: در جایی آمده بود که می‌خواهند برای شادی جوانان کنسرت در قم برگزار کنند و ما پیام دادیم قم پایگاه اهل‌بیت(ع) است و اگر می‌خواهید جوانان را شاد کنید برای‌شان کار و ازدواج ایجاد کنید.
کد خبر: ۹۵۱۵۶۲
آیت‌الله نوری همدانی: به جای کنسرت برای جوانان کار و ازدواج ایجاد کنید

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از تسنیم، آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار ستاد راهیان‌نور دانش‌آموزی کشور که در بیت این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مباحث قرآنی این است که انسان بداند با رنج و مشقت به عزت و کمال می‌رسد و خداوند طوری جهان را نیافریده که همه نیازمندی‌ها موجود باشد.

وی با بیان اینکه انسان باید تلاش کند و از استعداد و امکانات استفاده کند تا خود و جامعه را بسازد، افزود: تا زمانی که مردم روحیه خود را عوض نکنند، نظر خداوند تغییر نخواهد کرد و خداوند هیچ‌وقت رهبری جامعه را بر‌عهده کاخ‌نشینان نخواهد سپرد.

مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کرد: علم، فرهنگ و تقوا تنها در کتاب، دانشگاه و حوزه پیدا نمی‌شود و باید به متن جامعه هم مراجعه شود و با ارزیابی ریشه‌ها می‌توان درس عبرت گرفت که یکی از این موضوعات اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی می‌باشد.

وی با تأکید بر این‌که ایران قبل از انقلاب سال‌ها در سلطه استکبار و استبداد بود، تصریح کرد: وجود ‌امام خمینی (ره) و توکل به خدا سبب شد ایران؛ عزت و عظمت پیدا کند و ما در ملاقات‌ها بارها تأکید کرده‌ایم سه کتاب «صحیفه نور»، «دفتر تبیان» و «وصیت نامه ‌امام خمینی (ره)» همواره مورد مطالعه قرار گیرد.

آیت‌الله نوری همدانی با انتقاد از برگزاری کنسرت در قم اظهار داشت: در جایی آمده بود که می‌خواهند برای شادی جوانان کنسرت در قم برگزار کنند، ما پیام دادیم قم پایگاه اهل‌بیت(ع) است و اگر می‌خواهید جوانان را شاد کنید، برای‌شان کار و ازدواج ایجاد کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
ایمانـــ
-
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
۰
۰
هر چیزی بجای خود نیكوست
lpl,n
-
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
۰
۰
چون توانایی پاسخگویی به مطالبات جوانان را ندارند میخواهند با كنسرت سرگرمشان كنند
علی تهرانی
-
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
۰
۰
باشلام:اینها چه ربطی بهم دارند.هرانسانی یكجوری شاد میشود مگه همه مثل هم فكر میكنند .نزدیك 9 میلیارد نفر روی زمین هستند هیچكدام سرانگشتانشون شبیه هم نمیباشد .نوحه های دهه محرم وسوگواری ها هم یكجور هم آوازی ویك ملودی درام وتراژدی میباشد.
احمد
-
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
۰
۰
ایول چه عجب حرف دل ما جوانان را زد . بجای وام های 10 میلیونی با شرایط سخت ایجاد كار كنند تا جوان تحصیل كرده و بیكار نباشه تو جامعه كه بتونه تو مراسم خواستگاری سرش روبالا بگیره كه یه كار داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نرم افزار موبایل
-
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
۰
۰
ما خانواده ها ماندیم متحیر كه این مسولان چه میكنند ایا درد مردم رانمی بینند كه هرخانواده یكی دو بیكار داره یا اینهمه طلاق ناسازگاری برای چیه عزیزم مسول محترم ما شغل میخواهیم نه اسباب سرگرمی. به شعورمردم احترام بگذارید .ما بخاطر خدا تحمل میكنیم وگرنه .خودتان هستید.!؟
علی
-
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
۰
۰
حرف دل ما جوانان این است.كو گوش شنوا

نیازمندی ها