ده‌ها نفر از مدیران شهر اصفهان به همراه اعضای جامعه مهندسان، پزشکان و مدیران اقتصادی و گروه‌های مردمی صبح امروز از اصفهان تا کوشک را دوچرخه‌سواری کردند.
کد خبر: ۹۵۱۵۴۲
مدیران و پزشکان در همایش دوچرخه‌سواری

به گزارش جام جم آنلاین از اصفهان، همایش دوچرخه‌سواری مدیران اصفهانی و گروه‌های دوچرخه‌سوار از پل «مارنان» اصفهان به سمت شهرستان کوشک برگزار شد.

در این همایش 150 نفر از مدیران، مهندسان، پزشکان شهر اصفهان به همراه گروه‌های دوچرخه‌سوار، مسیر پل مارنان اصفهان تا شهرستان کوشک را با دوچرخه رکاب زدند.

این همایش با همراهی مدیریت حمل و نقل پاک، پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان با حضور چند گروه بزرگ دوچرخه سواری شهر اصفهان و هیئت دوچرخه‌سوای اصفهان برگزار شد.

مدیران شهرداری اصفهان که در این همایش حضور داشته‌اند از ساعت 5:30 دقیقه صبح در این همایش حضور پیدا کرده‌ و به نوعی ورزش صبگاهی انجام داده‌اند.

حدود 150 دوچرخه سوار به همراه مدیران معاونت حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری اصفهان و مدیران پویش مردمی ترافیکشهر اصفهان به همراه مدیر طرح ناژوان و اعضای هیئت دوچرخه‌سواری اصفهان در این همایش حضور داشتند.

به گفته مسئولان برگزاری این ویژه‌برنامه دوچرخه‌سواری، هدف از برگزاری این برنامه بالا بردن انگیزه شهروندان و مدیران شهری برای دوچرخه سواری است.

این همایش با رویکرد توجه بیشتر به اهمیت سلامتی و ورزش برگزار شد تا زمینه توجه بیشتر مردم جامعه به این 2 موضوع اساسی در زندگی‌های خود را مورد توجه قرار دهد.

احمد خوروش، رئیس هیئت تنیس استان اصفهان بر لزوم توجه به حرکت های مردمی در زمینه توسعه دوچرخه سواری تاکید و اظهار امیدواری کرد؛ تداوم فعالیت‌هایی نظیر این، زمینه توجه بیشتر اقشار مختلف مردم به حرکت‌های فرهنگ‌ساز نظیر دوچرخه‌سواری را در سطح شهر اصفهان و دیگر شهرستان‌های استان فراهم کنیم.

گفتنی است، این گروه 150 نفره با شعار «هوای اصفهان را داریم»، مسیر شهر اصفهان تا شهر کوشک را با دوچرخه رکاب زدند.

هاجر مقضی - خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها