کمپانی آلمانی بی‌ام‌دبلیو امروز در جریان نمایشگاه خودروی پاریس، با رونمایی از مدل مفهومی اتومبیل X2 که شباهت زیادی به یک مدل کوپه دارد، خانواده خودروهای شاسی بلند خود را توسعه داد.
کد خبر: ۹۵۱۴۶۱
بی‌ام‌دبلیو از شاسی بلند X2 رونمایی کرد +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از تک‌شات ، مدل های شاسی بلند این شرکت که طرفداران زیادی نیز در سراسر جهان دارند شامل X1، X3، X4، X5 و X6 می شوند که خوشبختانه امروز و با رونمایی از X2،جالی خالی این اتومبیل نیز پر شد.

آدریان فان هویدونک، نایب رییس بخش طراحی بی‌ام‌دبلیو در این خصوص عنوان می کند:"تمامی تغییرات را می توانید در X2 مشاهده کنید. خودرویی اسپورت که مختص افرادی خواهد بود که به دنبال لذت در رانندگی در کنار کارایی و عملکرد بالا هستند."

این خودرو شباهت زیادی به مدل کوپه دارد و به مشخصه های همیشگی محصولات متعلق به سری X، یعنی بدنه ای تمام اسپرت و طراحی تهاجمی در قسمت جلویی خودرو مجهز شده است.

در خصوص مشخصه های فنی این خودرو نیز باید گفت که همانند مدل X1، از موتور چهار سیلندر 2 لیتری با قدرت 228 اسب بخار بهره می برد و در جمع اتومبیل های دو دیفرانسیل قرار می گیرد.

قیمت پایه این خودرو از 30 هزار دلار آغاز خواهد شد که البته هنوز بی‌ام‌دبلیو حرفی از زمان دقیق عرضه آن نزده است.

با این حال، X1 را می توان شاسی بلندی با طراحی و عملکردی بهتر در مقایسه با مدل هایی متعلق به سری X دانست که قطعاً در آینده ای نزدیک، شاهد ورود این خودورها با بازار و استقبال قابل توجه علاقه مندان خواهیم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
ایرانی
-
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
۰
۰
این ماشین با این سطح از امكانات حدود 105 میلیون در كشورهای خارج در میاد ولی وقتی وارد كشور میشه با نرخ گمرك قیمت هنوز از دو برابر هم بیشتر میشه.
اگه این خودروها با نرخ واقعی وارد میشد میخواستم ببینم چه كسی این آهن قراضه های ایرانی كه شدن ارابه مرگ ملت با این قیمت ها سوار می شدند.
با این حال سیاست كشور هیچ فرقی نكرده. با این سیاست حمایتی یك طرفه از خودرو ساز ظلمی هست كه به ملت خودمون دارن و میكنن. و با این رویه هیچ پیشرفتی در خودرو سازی وجود نخواهد داشت.
الماسی
-
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
این 105 م سانتافه چنده كه بالای 200 میدن؟
ا
-
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
هیواندی سانتافه 2017
بسته به آپشن هاش از 30800 تا 39400 دلار كه به پول ما میشه حدود 108 تا 138 میلیون
بهمن
-
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
۰
۰
به این میگم ماشین نه ماشینای ایرانی ..................
امین
-
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
۰
۰
خیلی نگران نیومدن x2 بودم كه خدارو شكر داره به بازار میاد. این مشكل هم حل شد .راستی كسی پرایدفروشی 82-83 از دم قسط داره ؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها