اختصاصی جام جم آنلاین

بال مرغ برایش آمد داشت

یک زن آمریکایی هفته گذشته یک خوراک بال مرغ به رستورانی سفارش داد بی آنکه بداند این سفارش تلفنی تا چه اندازه برایش خوش شانسی به همراه دارد.
کد خبر: ۹۵۱۱۸۷
بال مرغ برایش آمد داشت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از هافینگتون پست، سلینا آوالوس ، زن جوان آمریکایی ساکن شهر سن خوزه در ایالت کالیفرنیا به یک رستوران محلی به نام دومینوس پیتزا سفارش یک خوراک بال مرغ داد.

پیک رستوران بسته ای را تحویل سلینا داد اما زن جوان پس گشودن آن از تعجب چشم هایش گرد شد. در بسته به جای بال مرغ دو دسته اسکناس به ارزش کلی 5 هزار دلار وجود داشت. در واقع، این پول درآمد آن روز رستوران بود که پیک باید به بانک می برد اما از شدت حواس پرتی آن را به جای بال مرغ تحویل سلینا داد.

سلینا ، زن درستکاری است و حتی برای یک لحظه هم این مقدار پول او را وسوسه نکرد و فورا با رستوران دومینوس پیتزا تماس گرفت. رستوران تعطیل بوده و تماس تلفنی سلینا بی جواب ماند. زن جوان به ناچار متوسل به یک رسانه محلی شد تا خبر را پخش کند.

سرانجام ، مدیر رستوران با سفارش دهنده بال مرغ تماس گرفت. او با خوشحالی به محل کار سلینا رفت . زن جوان پول ها را صحیح و سالم به مدیر رستوران تحویل داد. مدیر که تحت تاثیر درستکاری و صداقت زن جوان قرار گرفته بود به عنوان پاداش به او سفارش یک پیتزای مجانی را اهدا کرد.

از سوی دیگر، کارفرمای سلینا هم از ماجرا آگاه شد. او نیز به دلیل صداقت زن جوان که در یک فروشگاه تلفن های همراه کار می کند یک هفته مرخصی اضافه را به وی هدیه کرد تا راحت و آسوده پیتزا بخورد و از تعطیلاتش لذت ببرد.

ترجمه : جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
یوسف
-
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
۰
۰
اگردیگران بگذارند انسانهای درستكار زیادند.
لیلا
-
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
۰
۰
خوشا بحالش چه رئیس خوبی چه ادمای خوبی ای كاش رئیس ما هم اینطوری بود ای كاششششششششششششششششش
حمیدرضا
-
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
۰
۰
عجب آدمی بوده، 5 هزار تاشو بهش برگردونده، اونوقت فقط یه سفارش پیتزا هدیه داده؟ ورشكست نشه یه وقت؟ والللللا
م.یزدی
-
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
۰
۰
ورشكست نشی !!!!!!!!!

نیازمندی ها