پروانه عبدالحسین‌زاده همسر زنده‌یاد ملاقلی‌پور در نوشته‌ای همراه با یک عکس به همسرش گفت: ده سال از رفتنت گذشته و من دلم به این خوشه که هر روزی که می‌گذره یه روز به رفتن منم نزدیک میشه بتو می‌پیوندم و خداکنه که تو اون دنیا هم تو قسمت من بشی.
کد خبر: ۹۵۱۰۹۸
همسر زنده‌یاد ملاقلی‌پور: خدا کنه که تو اون دنیا هم تو قسمت من بشی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، تصویری زیبا در آخرین ساعات عمر زنده یاد رسول ملا قلی پور توسط مرحوم رسول احدی فیلمبردار سینما به ثبت رسید که حالا در فاصله ده سال پس از مرگ او همراه با عکس نوشتی توسط همسر و فرزند این کارگردان فقید سینما منتشر شده است.

پروانه عبدالحسین زاده همسر مرحوم رسول ملاقلی پور: همیشه به مرگ فکر می‌کردی و از خدا خواستی که به جان خانم فاطمه زهرا، یک سال دیگر به تو عمر بدهد تا بتوانی میم مثل مادر را بسازی تا اینکه ساختی و خیالت راحت شد. داری به چی فکر میکنی به عرش شش گوشه؟

ده سال از رفتنت گذشته و من دلم به این خوشه که هر روزی که مگذره یه روز به رفتن منم نزدیک میشه بتو میپیوندم و خداکنه که تو اون دنیا هم تو قسمت من بشی.

نمیدونم داری به چی فکر میکنی، شاید به من و بچه ها. همیشه عاشق یه خونه رو به دریا و پشت به جنگل بودی، آخرین نگاهتم به دریا بود که رفتی.

علی ملاقلی پور فرزند زنده یاد رسول ملاقلی پور: به چه چیز فکر می‌کنی؟ اینکه تا اینجا را چگونه آمدی و با چه کسانی اینگونه آمدی ؟ اینکه می توانستی بهتر از خودت باشی و نشد. به قول خودت این هم بد نیست اما شاید با خودت می گویی در این خلال عمر می توانستم بهتر زندگی کنم و ای کاش بهتر انتخاب می کردم و بهتر اراده می کردم . نمی‌دانم در این عکس آخر به اینها فکر می کردی یا نه . اینها فقط تصورات من است اما به نظرم تو خوب آمدی با اینکه پدرت را زود از دست دادی و استادی نداشتی خوب از آدمها و تجربیاتت آموختی . امید وارم نسل به نسل بهتر شویم همانگونه که تو سعی کردی اشتباه گذشتگانت را نکنی . دیدار به قیامت . امیدوارم پسر خوبی باشم .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها