مردی که بخاطر خیانت همسرش به وی و داشتن رابطه پنهانی دست به جنایت زده است می گوید، نباید اعدام شود. و گفته های وی در دادگاه بازتاب زیادی داشت. برخی از کاربران گفته های وی را تایید کردند و برخی دیگر او را محکوم کردند که نباید خودش تصمیم به انتقام می گرفت. شما هم می توانید با خواندن این گزارش نظرات خود را برایمان بفرستید.
کد خبر: ۹۵۱۰۴۹
نباید اعدام شوم؛ کسی را که با زنم ارتباط شوم داشت، کشتم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رکنا ، این مرد وقتی برای خرید از خانه خارج شد در برابر مردی که تصور می کرد با همسرش رابطه پنهانی دارد روبرو شد و با چاقو وی را به قتل رساند.

عامل جنایت، شامگاه پنجم اردیبهشت سال ۹۳ برای خرید نان از خانه بیرون رفته بود که با مردی درگیر شد وپس از کشتن او با ضربات چاقو از محل جنایت گریخت. سعید - متهم به قتل - پس از ۱۰ ماه فرار به‌ خاطر عذاب وجدان خود را به پلیس معرفی کرد وقتل را پذیرفت.

وی در جریان محاکمه پس از اقرار به جنایت، به قضات دادگاه گفت: «یک ماه پیش از قتل متوجه شده بودم رضا -مقتول- برای همسرم مزاحمت ایجاد می‌کند. ضمن اینکه احساس می‌کردم همسرم با این فرد ارتباط دارد. تا اینکه روز حادثه در پاکدشت ‌به طور اتفاقی رضا را دیدم و با هم درگیر شدیم. بعد هم با ضربات چاقو او را به قتل رساندم.

قاضی اصغرعبدالهی رئیس شعبه چهارم دادگاه کیفری ومستشارانش پس ازرسیدگی به پرونده، سعید را با توجه درخواست اولیای دم، به قصاص محکوم کردند.

بنابه این گزارش،قاتل پس از صدور حکم قصاص در اعتراض به این رای ادعا کرده مقتول با همسرش رابطه داشت و بخاطر مهدورالدم بودن باید کشته می شد و مجازات اعدام وی اشتباه است.

با این اعتراض پرونده به دیوانعالی کشور ارجاع داده شد تا قضات با بررسی تخصصی تر تصمیم نهایی را بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴۴
حسن
-
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
۰
۰
پس اگر اینطوری شد هر كسی می تواند شخص دیگری را به قتل برساند وبگوید با همسرم رابطه داشته!!!!!!
اكبر
-
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
اگرتشخیسش درست بوده كار بسیارخوب ومردانگی كرده
نرم افزار موبایل
-
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
۰
۰
علی من اگر جای او بودم همسرم را نابود میكردم
ناشناس
-
۰۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
۰
۰
هیچ كس حق ندارد جان كسی را بگیرد و آقایان خانم ها را نخریده اند ویا باالعكس .كه صاحب جان او هم باشند . اگرخیانت كرده حتما طرفش هم مشگل داشته. بنابراین دراین قبیل اوقات بهتراست دوستانه یا بیدار شوند ومشگل را دوستانه حل كنند ویاجدا شوند وهركس راه خودش را برود .بهرعلت كشتن هیچ كسی جایزنیست بلكه سزای جنس بد نخریدن آن است . متاسفانه ما هنوز به آن درجه از رشد نرسیده ایم كه این اصلی ترین مشگل جامعه ماست . صاحب جان انسانها فقط خود خداست وبس.
داود
-
۰۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
۰
۰
سلام كاش مسئولین ارضاء جنسی را ازراه حلال میسر میكردند.چقدرحوادث جنسی داریم ؟؟؟؟؟؟؟؟
داود
-
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
از نام دیگران استفاده نكن با نام واقعی خودت نظر بده - وقتی ایمان انسانها ضعیف باشد انسان خواسته های حیوانی اش ظهور میكند , باید ایمان و اعتقاد قوی باشد تا این مسایل پیش نیاد - با ازدواج میتواند این مسایل را حل كرد .
ج - ش
-
۰۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
۲
۰
قتل در فراش دارای مواردی است كه باید رعایت شود یكی از این موارد این است كه شوهر , مرد غریبه ای را در منزل خود در حال ارتكاب زنا مشاهده نماید
ناشناس
-
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
اعدام نباید بشه اگر بحث ناموسی بوده. خب اینم نظره منه
نرم افزار موبایل
-
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
۰
۰
سلام اشتباه كرده مگرماقانون نداریم این طوری هرج ومرج می شود
نرم افزار موبایل
-
۰۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
۰
۰
سلام مردها این همه خیانت می كنند چرااوناها پیدا نیست مردهابیشترخیانت می كنند
محمد
-
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
۰
۰
اگه واقعا رابطه رو اثبات كنه نه تنها مرد مقتول ، بلكه باید زنشو هم میكشت.
نوذر
-
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
۰
۰
باید زن رو طلاق میداد میرفت یكی دیگه میگرفت....
آقای هالو
-
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
چه رنگیشو؟؟؟
محمد
-
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
۰
۰
نباید اعدام بشه
محمد
-
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
۰
۰
معلوم نیست واقعا رابطه داشتند اگه حین رابطه باچشمای خودش دیده بود یه چیزی توی درگیری شخصی كشته
احمد
-
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
۰
۰
سلام نظر شخص بنده اینه كه اگر واقعا مطمئن بوده و خودش دیده ؟كار درستی كرده باید هر دو را میكشت
در غیر این صورت كار اشتباهی كرده ! آدم نمیتونه بر اثر یك شك كسی را مجازات كنه آنهم مرگ
نرم افزار موبایل
-
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
۰
۰
چرانطرات من رانشان نمی دهید
غلام
-
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
۰
۰
پس بخاطر عذاب وجدان خودشو معرفی نكرده بخاطرمهدورالدم بودن رضا معرفی كرده . اگرم واقعا باهمسرش تاكید واقعا رابطه داشته كار خوبی كرده
مهدی
-
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
۰
۰
اگه كسی ناموس سرش میشد نمی اومد یكی رو بزنه بعد در بره و 10 ماه خونه زندگیش رو بلاتكلیف بذاره ، به نظرم باید جور دیگه ای اعمال قانون میشد
هوالباقی و مابقی دیگر هیچ
-
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
۰
۰
دستوراتی كه خداوند تبارك و تعالی امر فرموده‌اند اصل است و یقیناً تابع و فرمانبردار سبك و خلاقیت و روحیات و نظر و اخلاق شخصی یا قانون مخلوقاتش نمی‌شود. چرا كه در اینصورت احكام خداوندی خدشه‌پذیر می‌گردد.
دادگاه محترم بایستی با تحقیق مؤثر چنانچه حق با متهم باشد وی را بلافاصله آزاد و اگر گناهكار است به مجازات برساند. تمام
رضا
-
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
كجا حق گفته كه دراینصورت تو خیابون میشه طرف رو كشت.مگه مرد نسبت به زن حق مالكیت داره.
دانیال
-
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
۰
۰
مسائل ناموسی حساسیت زیادی دارند و كنترلش خیلی سخته اما نباید میكشت
محمود
-
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
۰
۰
واقعا كار احمقانه كرده و باید اعدام شود
نرم افزار موبایل
-
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
۰
۰
از كجا مطمئن بود با زنش رابطه دارد
نظر
-
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
۰
۰
خیلی سخته . اما خیلی احساسی برخورد كرده به خاطر همین خودش بیش از همه آسیب می بینه . اگر واقعا هم این قضیه درست بود باید زنش رو طلاق میداد. الان خودش هم هیچ فرقی با مقتول نداره و مجازات میشه .
ایرانی
-
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
۰
۰
متاسفانه دادگاههای ما راحت ترین راه را برای مجازات یك فرد انتخاب می كنند واز روشهای تشخیص جرم پیشرفته استفاده نمی كنند . این آقا ادعا می كند كه مقتول با ناموسش رابطه داشته . باید دادگاه اول این ادعا را ثابت یا نفی می كرد و سپس اقدام به صدور رای می كرد . كسی كه به ناموسش تجاوز شده قطعا نمی تواند خودشو كنترل كنه . براساس همین سطحی نگری دادگاهها چه حقهایی كه ناحق نشده ؟!!
نرم افزار موبایل
-
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
۰
۰
اگه‌.ارتباط.بازنش داشت حقشi كه ازاد.بشه
حامد
-
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
۰
۰
به نظرمن خوب كاری كرده باید زنشم میكشت كه متاسفانه قانون با خلافكار سرد بر خورد میكنه این باعث جنایت زیادی در جامعه میشه
زینب
-
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
۰
۰
تحقیق كنیداگرحقیقت داشته باشه واون آقاباخانومش ارتباط داشته خوب خودمونو بذاریم جاش ببینیم تواون لحظه چكارمیكردیم خیانت آدموداغون میكنه خیلی سخته نمی گم كاردستی كرده اما حقش اعدام نیست
امیرمنصور
-
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
۰
۰
این اقا بر اساس حدس و گمان این كارو كرده است پس كار اشتباهی كرده
تبریز
-
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
۰
۰
نبایداعدام شود
محمد11
-
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
۰
۰
اگرراست میگویدكه زنم بامردی رابط داشته واوان مردراكشته دیگرعذاب وجدان نداشت.یاازصحنه جنایت فرارنمیكردبه نظرحقیراین حرفها گریزازمجازات میباشد
ایرانی
-
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
۰
۰
اگر اثبات شودمقتول واقعا با زن ارتباط داشته اعدام قاتل كاردرستی نیست
نرم افزار موبایل
-
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
۰
۰
اگر از یك ماه پیش می دانسته باید شكایت مبكرد همیشه از راه قانون پیش بروید
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
قانون در این زمینه خیلی مشكل دارد، برای مزاحمت 74 ضربه شلاق و از 6 ما تا 2 سال حبس در نظر گرفته فقط همین. كه بعد از این كار طرف كه اومد بیرون باید از سایه خودتم بترسی.
احسان
-
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
۰
۰
كشتن فردی با ادعای اینكه آن فرد با همسرش رابطه داشته صحیح نیست . مگر در زمانی كه آنها را درحین انجام فعل زنا مشاهده كند . در غیر اینصورت بایدبه مراجع ذی صلاح مراجعه ، شكایت كند تا قانون در اینباره اقدام كند .امادر مورد این فرد مورد نظر حتما قاضی ادعای وی را مد نظر قرار داده است در غیر اینصورت دیوان عالی قضایی حكم را نقض خواهد كرد و برای رسیدگی به شعبه هم عرض دیگری ارجاع خواهدداد.
كارمند مفلس
-
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
۰
۰
این روزها بعضی از زن ها و مردها به همسر خود خیانت میكنند از نظر روانشناسی شاید مشكلی در زندگی وجود دارد كه به دیگری تمایل نشان میدهند حال بگذریم از بعضی از افراد كه بیمار جنسی میباشند. به هرحال فرد خیانت دیده نباید خودش اعمال قانون كند چرا كه شاید اشتباه كرده باشد و این فقط یك شك باشد قانون برای چیست خانواده ها برای چی هستند مشاورین كارشان چیست این جنونی كه به شخص دست میدهد باعث قتل میشود خداوند امر به ازدواج كرده ولی در كنارش طلاق را هم گذاشته صاحب جان انسانها خداست ما حق گرفتن جان را نداریم این همه قتل بخاطر این است كه ما خود را مجری قانون میدانیم و این اشتباه بزرگی است.
شیرین
-
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
۰
۰
خیلی كارش اشتباه است پس قانون چی شده كه هر كس از خودش قانون وضع كنه. باید مجازات شه شاید اشتباه می كنه با آبرو زن بدبخت بازی میكنه.
رضا
-
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
۰
۰
مگه با تو رابطه شوم داشته،تو فقط حق داشتی یا اطلاع بدی یا جدا بشی یا بیخیال بشی.
علی خورشیدی
-
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
۰
۰
با سلام ، با این اطلاعات مختصر نمی توان به جرات قضاوت كرد ولی آنچه مسلم است هر فردی حتی مشروط به اینكه همسرش خیانت كرده باشد یا نه حق به انجام قتل و محاكمه ندارد چرا كه بایستی زوایای پنهان آن مشخص گردد و بایستی كار از طرق قانونی انجام گرد چراكه در غیر اینصورت سنگ روی سنگ بند نمیشود!
منصور صادقی
-
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
۰
۰
خیلی جالبه. زن ها اگر شوهرشون با زنی دیگه رابطه داشته باشه شوهرشون را عموما میكشند ولی مردها اگر زنشون با مردی دیگه رابطه داشته باشه مرد رو می كشند. این هم از باورهای غلط جامعه ماست كه عموما مردها قربانی میشوند.
زینب
-
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
۰
۰
خداوكیلی ازاول نظرات نرم افزارموبایل رو بخونید ببینیدچندتانظرمختلف داده جام جم چاپ نكن توروخدارواعصابه اصلامعلوم نیست مخالف یاموافق یه بارمیگه كارش درست بوده یك بارمیگه اشتباه بوده یك بارمیگه بایدزنش روهم میكشت یك بارمیگه این كارا هرج ومرج میاره بعدهم اعتراض داره چرانظرات منوچاپ نمیكنید خوب خواهرمن یك نظربده نه هردقیقه یك جورنظر
زینب
-
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
۰
۰
اگرحقیقت داشته باشه حرفش نبایداعدام بشه درسته كارش واقعا اشتباه بوده اماخودمونو بذاریم یك لحظه جاش ببینیم چه حس وحشتناكی هست چقدر بده داغون كننده است خدالعنت كنه زن ومرد خیانتكاررو
بی نام
-
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
۰
۰
شما كه می گویید قانون كدام قانون ، می گوید باید عمل زنا ثابت گردد آخه چه جوری ثابت گردد وقتی طرف در خفا كارخودش را می كند شوهر آن زن چطور بیاید ثابت كند توكه می گویی قانون طرف وقتی نمی تواند ثابت كند این همه دیگه قصه است مگر اینكه مثل طرف كه نوشته بی خیال ش بی غیرت باشد تویی كه این حرف را نوشتی خودت همین كارو می كنی

نیازمندی ها