ساعت ۱۱:۲۰ پیش از ظهر امروز سارقان مسلح به بانک کارآفرین در محله فرمانیه تهران دستبرد زدند.
کد خبر: ۹۵۱۰۱۱
سرقت مسلحانه از بانک کارآفرین در تهران

به گزارش جام جم آنلاین، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی با تأیید خبر سرقت مسلحانه اعلام کرد: سارقان که دو نفر مرد نقاب‌دار مجهز به سلاح گرم بودند، ساعت ۱۱:۲۰ پیش از ظهر امروز با مراجعه به بانک کارآفرین در محدوده فرمانیه تهران و تهدید کارمندان بانک مبلغ ۲ میلیون تومان وجه نقد از روی پیشخوان بانک به سرقت برده و بعد از شلیک بی‌هدف چند تیر هوایی با استفاده از یک موتورسیکلت از محل حادثه متواری شدند.

بر اساس این گزارش، به هیچ کدام از مشتریان و کارمندان بانک آسیبی وارد نشده و بنا بر اعلام رئیس بانک کارآفرین، سارقان مسلح فقط مبلغ ۲ میلیون تومان پول به سرقت بودند.

با اطلاع از این رویداد، بلافاصله کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر شدند و تحقیقات برای به دام انداختن هر دو سارق موتورسوار نقاب‌دار آغاز شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
نرم افزار موبایل
-
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
۰
۰
دله دزد بودند و
سیستمهای ضد سرقت مرد نگهبان
-
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
۰
۰
اصلا مهم نیست 2 میلیون یا 200 میلیون، مهم اینه كه سرقت شده و این یعنی اینكه افرادی كه مسلحانه وارد این بانك شدن مطلقا حرفه ای نبودن ولی جسارت سرقت مسلحانه را داشتند كه این جسارت یا میتونه در اثر فشار زندگی و بی توجهی دولت به امور مردم بوده باشه یا در اثر مصرف مخدرهای صنعتی یا هر دلیل دیگه كه هركسی برای خودش داره ولی به هر حال نتیجه تغییری نمیكنه.

چرخ سرقت مدتهاست از بالای سراشیبی حركت كرده و همینطور داره سرعت میگیره، چه به جامعه اطلاع رسانی بشه چه نشه و یقینا هیچ چرخی كه سرعت گرفته را نمیشه از طریق گرفتن خود چرخ نگه داشت تا جایی را خراب نكنه بلكه باید راه نفوذشو بست تا نتونه جلو بره.

مثالی داریم كه میگه اموالتو سفت نگه دار همسایتو دزد نكن. اگر این مثال را تفسیر كنیم یعنی اگر مواظب اموالت باشی چیزی ازت گم نمیشه كه بخوای به سرقتش را به همسایه ات نسبت بدی ولی اگر به معنی این مثال دقیق بشیم متوجه میشیم كه میتونه این معنی را داشته باشه كه اگر اموالتو سفت بچسبی، همسایه فكر سرقت از تو رو نمیكنه چون میدونه كار راحتی نیست و برای پول درآوردن به یك راه دیگه فكر میكنه كه ساده تر باشهف پس اگر هر كسی به تناسب امكان برخورد با مجرمین، اموالشو سفت نگه داره، یقینا مجرمین باید فكر یه كار دیگه برای خودشون باشند.

در پایان یك مثال ساده میزنم كه شاید برای همه ملموس باشه، مگه سارقین در اعترافاتشون نمیگن كه بین دو خودرو مشابه اون خودرویی را میدزدیم كه دزدگیر یا قفل فرمون نداره؟؟!! خوب اگر صاحبین مشاغل و اماكن، سیستمها و تجهیزات ضد سرقتی را نصب كنند كه ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت از طرف فروشنده معتبر را داشته باشه، خوب دیگه نه كسی به فكر دزدی میفته كه بخواد یكدفعه تا آخر خط بره و نه كسی اموالشو از دست میده یا در حین سرقت صدمه میخوره یا ....
ویزیتور
-
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
قصه حسین كرد شبستری گفتی كه تبلیغ محصولتو كنی؟

نیازمندی ها