دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولت باید به هر فردی بالای صد هزار تومان یارانه بدهد. چرا دولت شفاف سازی نمی‌کند و به مردم پاسخ نمی‌دهد؟
کد خبر: ۹۵۰۹۷۹
محسن رضایی: دولت باید به هر ایرانی ۱۰۰ هزار تومان یارانه دهد

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرلشگر محسن رضایی در مراسم بزرگداشت فرماندهان شهید و حماسه آفرینان دفاع مقدس که در مسجد لولاگر برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس چراغ راه آینده ماست مشروط بر این که آن را کور نکنیم.

فرمانده سابق سپاه افزود: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دو حادثه عظیمی بود که دنیا را تکان دادند و ما باید از این دو درس بگیریم.

وی ادامه داد: برخی اشکال می گیرند که چرا جنگ اینقدر طول کشید و اینقدر شهید دادیم؟ نمی‌گویند که چرا شکست نخوردیم و اوضاع کشور ساقط نشد؛چون نمی‌خواهند که این دو چراغ روشن بماند.

وی افزود: عده ای می خواهند راه دفاع مقدس قطع شود و از آن دوران درس گرفته نشود و نسل چهارم و پنجم این راه را ادامه ندهند.

سرلشگر رضایی تصریح کرد: تکیه برخدا، امامت و رهبری و مردم سه عامل تاثیر گذار و کلیدی در موفقیت ما در انقلاب و دفاع مقدس بود.

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: در تاریخ ایران، خیانت های آمریکا و انگلیس به وفور دیده شده است، اینکه برخی به دنبال نصرت گرفتن از طریق آنها هستند، سخت در اشتباه هستند.

وی ادامه داد: امام(ره)به این دلیل امریکا را شیطان بزرگ می نامیدند، چون تجربه تاریخی پشت سر آن بود و پس از آن هم تکرار شد. اگر ما به یاری کنندگان آمریکا در منطقه همچون مرسی در مصر، صدام در عراق و غیره نگاه کنیم می بینیم که به چه سرنوشتی دچار شدند.

فرمانده سابق سپاه مشکلات کشورهای مسلمان را ناشی از نداشتن رهبری در آنها دانست و گفت: نداشتن رهبر در کشور های مسلمان لطمات بسیاری به آنها وارد کرده آنها در باتلاق فرو رفته اند.اگر در کشورمان امام و رهبری نبود جمهوری اسلامی هم وجود نداشت.

وی افزود: ما نباید دیگران را جای امام و رهبری در جامعه تعریف کنیم.اگر آقایان بخواهند دیگران را جای آنها قرار دهند ما نیروهایمان متلاشی می شوند و دیگر جامعه ای نخواهیم داشت و ما باید امام و رهبری را حفظ کنیم.

سرلشکر رضایی اظهار داشت: مردم پایه اصلی نظام را تشکیل می‌دهند، اگر امروز بخواهیم باکری ها، همت ها، قاسم سلیمانی ها باشند و از دل نظام بیرون بیایند، باید در بین مردم برویم و به آنها اعتماد کنیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ما در قدرت دفاعی و نظامی محرومیت بیشتری داشتیم و به این اقتدار رسیدیم که همه تجهیزاتمان را خودمان تولید کنیم. ما یارانه ها را از فروش گاز و نفت و گازوئیل و بنزین پرداخت می کنیم و چیزی نزدیک به 90تا100هزار میلیارد تومان از این منابع در آمد زایی داریم و این پول 2 برابر پرداخت سال اول پرداخت یارانه است.دولت باید به هر فردی بالای100هزار تومان یارانه بدهد.چرا دولت شفاف سازی نمی‌کند و به مردم پاسخ نمی‌دهد؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲۰
هموطن
-
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
۰
۰
بالاخره یه نفر پیداشد وحرف دل مردم رو زد...آقای رضائی كجائی كه دارن نقشه میكشن همین روهم قطع كنن...
اولش كه میگفتن سوخت ونون وشیرومایحتاج مردم بایدقیمتش واقعی بشه(یعنی گرون بشه) تامملكت پیشرفت كنه...ونگران نباشید ما مابه التفاوت آن را درقالب یارانه بشما(ملت) پرداخت میكنیم...الان هم دارن چیز دیگه ای میگن...میگن پرداخت یارانه مملكت رو عقب مونده میكنه..واقعا این كارشناسان از كجا اومدن...نفس گرمشون از كجا درمیاد؟؟؟؟
ص
-
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
۰
۰
تا موقعی كه قیمت ثبات نداشته باشه 100 كه كمه یه میلیون هم به هر نفر بدید باز هم همین ماجراست!!1
اصل موضوع به قیمت ها و هزینه خانواده مربوطه كه سرسام آوره
علی تهرانی
-
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
۰
۰
باسلام:پول بدون پشتوانه كه تولید تورم میكنه .همین 45500 تومن را دادند تورم بالای 40 درصد تحمیل شد به كشوروملت .فروش نفت وخوردن اون كه هنر نیست .هنر اینه كه بتونی اقتصاد را بین المللی كنی.بنظر من شما سیاستهای عربستان سعودی وكشورهای عربی را رصد كنید خیلی بهتر است.
مهدی
-
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
۰
۰
بازم هم می خوای تو انتخابات شركت كنی؟خسته نشدی؟
رحمانی
-
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
۰
۰
جناب آقای سرلشكر رضائی عزیز و بزرگوار، بهتر نیست این پول، صرف كارهای زیربنایی گردد؟
مرفه بی درد
-
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
۰
۰
بزن اون دس قشنگرو !!! :))
یارانه‌بگیر سابق
-
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
۰
۰
به نظرم پرداخت یارانه‌ها بایستی از سوی كمیته امداد به افراد محتاج صورت بگیره نه همه‌ی مردم و بهتره در مسیر بهبود اشتغال و مسكن و ازدواج مردم نیازمند صرف بشه
این پول یارانه‌ها هم بعضیا را تنبل بار آورده و خلاف روح اقتصاد مقاومتی هست.
متأسفانه سیاسیون سوء استفاده‌ی ابزاری برای كسب وجه اهدافی خود می‌كنند.
البته از سویی اگر این پول در دولت انباشت بشه اونوقت مسائل حقوق‌های نجومی افراد بی‌لیاقت هم پیش میاد كه بهتره شفاف‌سازی بشه تا اون روی ملت بالا نیامده...
123
-
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
۰
۰
دولت باید به هر فردی بالای100هزار تومان یارانه بدهد.چرا دولت شفاف سازی نمی‌كند و به مردم پاسخ نمی‌دهد؟
اونوقت فیش نجومی رو از كجا بیاریم بدیم به مسئولین
صمد
-
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
۰
۰
آفرین بر سردار حرف حق را بزنید بعضی ها انگار از جیب خودشان میدهند حی نق میزنند خیلیها با آن پول امرار معاش میكنند با حقوق كم كمیته امداد و بهزیستی نمی توان زندگی كرد
یارانه بگیر
-
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
۰
۰
با احتساب افزایش خدمات از بدو آغاز یارانه ها نسبت به امروز
نظر سردارعزیزمان، بسیار بجا و موردنیاز طبقه محروم و بی بضاعت جامعه است
پس شایسته است دولت تدبیر و امید
در اجرای این ضرورت، اقدام نماید
یارانه تورمی
-
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
داداش ، یارانه بگیر ، شما مقاله عملی نوشتی یا نظر گفتی؟
بهنام
-
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
۰
۰
انتخابات نزدیك است.
ص
-
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
آقای رضایی كه منصرف شدن ، پس امثال شما دارید زیادی حرف میزنید
مسلمان ایرانی
-
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
۰
۰
آخه سیر از گرسنه خبر نداره و پول كشور رو ارثیه خودشون می دونند كه فقط خودشون برداشت می كنند و حقوق كلان می گیرند و از رانت و وام و امتیاز و ...و هر چی دیگر كشور استفاده می كنند و از مردم فقط برای رای دادن استفاده می كنند
محمد
-
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
۰
۰
هر بیسوادی می داند كه پخش پول بین ملت اقتصاد را نابود می كند . دوباره توهم انتخابات ایشان را گرفته است و شعار های انتخاباتی می دهند
MOHSEN
-
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
۰
۰
بالاخره ما نفهمیدیم سردار عزیز رزمنده دوران دفاع مقدسن فرمانده سپاهن یار غار شهدای عزیزن اقتصاددان خبره ان مخالف احمدی نژادن موسوی و كروبی رو فتنه میدونن با روحانی و رفسنجانی دشمن خونی ان مجلس و شورای نگهبان رو مانع پیشرفت میدونن ما كه نفهمیدیم هر كی فهمید داد بزنه!!!!
رضا
-
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
۰
۰
اقای رضایی مردم سوئیس از گرفتن یارانه انصراف دادن برای اینكه می دونن پول مستقیم دادن از همه جهات به ضرر خودشونه نمی دونم أین آقای رضایی برأی مردم شده كأسه داغ تَر از آش
بابك خرمدین
-
۰۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
۰
۰
این اقا به جای اینكه در سال همدلی و همزبانی كمك حال دولت باشه ....داره بار دولت رو سنگینتر میكنه....پرداخت پول نقد به مردم از اولش اشتباه بود...مردم سوییس به طرح پرداخت یارانه رای منفی دادن...از شما بعیده سردار كه خودتونو كارشناس اقتصادی میدونید....درسته كه همیشه تو انتخابات شكست خوردید ولی دلیل نمیشه كه دولت رو تخریب كنید....
علی
-
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
۰
۰
قابل توجه منتقدان عزیز. كافیه یه گشتی به كشورهای اروپایی كه سرشون به تنشون می ارزه بزنید و ببینید كه همه این كشورها به مردمشون هرماه میلیونی یارانه میدن . حتی همین سوئیس !!!
شس
-
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
۰
۰
اینم یه نوع رای خریدن به شكل رسمی و قانونی تازه از جیب مردم و بیت المال، فقط رای خریدن از جیب خود كاندیدا غیر قانونی است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها