دبیر سابق شورای امنیت ملی گفت: قاسم سلیمانی‌ها هیچ گاه مورد کف و تشویق دشمن قرار نمی‌گیرند بلکه تحریم می‌شوند.
کد خبر: ۹۵۰۸۰۲
جلیلی: دشمنان برای «قاسم سلیمانی‌ها» کف نمی‌زنند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت که عصر امروز ( 7 مهرماه) برگزار شد، با اشاره به اینکه قدرت‌های جهانی برای خود انحصاراتی قائل هستند، اظهار داشت: کسانی مدعی مبارزه با سلاح هسته‌ای هستند که خود هزاران کلاهک اتمی دارند.

وی ادامه داد: پنج قدرت جهانی حق وتو دارند و اگر بعضی از کشورها از این صاحبان حق وتو شکایت دارند باید به کجا مراجعه کنند.

دبیر شورای امنیت ملی با بیان اینکه دشمنان برای قاسم سلیمانی‌ها کف نمی‌زنند و آنها را نیز مورد تحریم قرار می‌دهند، گفت: در موضوع سینما نیز همین گونه است و نگرانی دشمنان از سینمای مقاومت کمتر از انرژی هسته‌ای نیست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از سیاست‌های انگلیس در دهه اخیر و حمایت تسلیحاتی انگلیس و آمریکا از رژیم بعث عراق یادآور شد: ایران هیچ گاه اجازه نخواهد داد که امنیت ملی کشور را بی بی سی تعین کند.

جلیلی با اشاره به ایستادگی ملت ایران در موضوع هسته‌ای تأکید کرد: دانشمندی که نمی‌ترسد غنی‌سازی را از سه درصد به 20 درصد می‌رساند.

وی با اشاره به اینکه هر کس در برابر نظام سلطه بایستد یاغی معرفی می‌شود، یادآور شد: در سند راهبردی 2015 امنیت ملی آمریکا ایالات متحده رهبر دنیا معرفی شده و باید پرسید که چه کسی چنین حقی به آنها داده است.

دبیر سابق شورای امنیت ملی با انتقاد شدید از مواضع آمریکایی‌ها در مواردی همچون حقوق بشر، دموکراسی و مبارزه با سلاح هسته‌ای یادآور شد: کسانی مدعی دموکراسی و حقوق بشر هستند که دیکتاتورترین رژیم‌های منطقه با آنها هم‌همپیمانند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شبکه‌های ماهواره‌ای به دنبال تضعیف قدرت نرم ما هستند و باید در مقابل آنها آفندی قوی و پدافندی سنگین داشته باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
روح الله
-
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
۰
۰
جام جم جون هر كی سانسور نكن كامل بذار
حامد
-
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
۰
۰
نگرانی دشمنان از سینمای مقاومت كمتر از انرژی هسته‌ای نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! چند تا از فیلم های مقاومت رو میشه نام ببرید كه فقط مصرف داخلی نداشته باشه؟ وقتی تو نصف شهرهای ایران حتی سینما وجود نداره سینمای مقاومت و ترس از اون چه صیغه ای هست. تا حالا چند تا فیلم از زندگی شهدا و جانبازان ساختین كه در جشنواره های بین المللی ارائه شده باشه؟ چند تا فیلم از جنگ از حلبچه از فاو و... ساختین كه مردم دنیا بفهمن در 8 سال جنگ چه بر سر كشور ایران اومد؟ نكنه منظور ایشون اخراجی ها یا قلاده های طلا هست. به جز دو سه تا فیلم كه اونا هم محصول دهه 70 و اوایل دهه 80 هست سینما به مقاومت بدهكار هست...
سید
-
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
۰
۰
ایشون همان اقای نیستن كه نتونستن برجام به پایان برسونن
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها