قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: حجم صادرات و رکوردهای تولیدی فولاد هرمزگان امیدوارکننده است.
کد خبر: ۹۵۰۵۲۷
درخشش صنعت فولاد هرمزگان

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از هرمزگان، در این بازدید که جمعی از مدیران صنایع هرمزگان و خبرنگاران رسانه های بین المللی حضور داشتند، قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون در امور اقتصادی و بازرگانی ضمن اشاره به موفقیت‌های فولاد هرمزگان گفت: تلاش و کوشش کارکنان جوان فولاد هرمزگان و کسب موفقیت‌های مختلف نشان از داشتن انگیزه، هدف و برنامه برای تعالی است و آینده روشنی پیش روی این کارخانه است.

مجتبی خسرو تاج از میزان قابل توجه حجم بالای صادرات و رکوردهای گوناگون تولید و کیفیت تختال تولیدی این کارخانه فولادی ابراز رضایت نمود و شتاب حرکتی این واحد بزرگ صنعتی را ستود و امیدوارکننده دانست.

بر اساس این گزارش، مهندس هراتیان مدیر عامل فولاد هرمزگان در ابتدای این بازدید ضمن بیان ویژگی‌های منحصر به فرد این کارخانه، توضیحاتی در خصوص ظرفیت تولید، توانمندی های فولاد هرمزگان بخصوص در تولید گریدهای کیفی ، طرح توسعه و برنامه های اقتصادمقاومتی این شرکت ارائه نمود.

احسان رسولی مدیر فولاد سازی و ریخته گری مداوم فولاد هرمزگان ضمن معرفی این ناحیه، فرایند تولید مذاب و تختال، گریدهای قابل تولید جهت بازارهای داخلی و صادرات، مقادیر تولید شده و همچنین میزان فروش و رکوردهای حاصل شده در ماههای گذشته در این کارخانه را تشریح نمود.

بازدید از نواحی احیا مستقیم، واحد اکسیژن و گازهای صنعتی، RO2، پست برق و فولاد سازی و ریخته گری مداوم فولاد هرمزگان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

فولاد هرمزگان به عنوان پیشرفته ترین کارخانه فولادسازی کشور، با ظرفیت 1.5 میلیون تن در سال نسبت به تولید عریضترین تختال کشور با عرض 2هزار میلی متر و ضخامت های 200 و 250 میلی متر جهت تامین نیاز بازارهای داخل و خارج از کشور نقش مهمی در صنعت فولاد کشور دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها