چکی با یک مبلغ نجومی در فضای مجازی منتشر شده که از واردات 40 هزار دستگاه سانتافه خبر می دهد.
کد خبر: ۹۵۰۴۲۱
چکی با مبلغ نجومی برای واردات سانتافه! + عکس

به گزارش جام جم آنلاین، میزان نوشت: چکی با یک مبلغ نجومی در فضای مجازی منتشر شده که از واردات 40 هزار دستگاه سانتافه خبر می دهد.

تصویر چکی با تاریخ 95.7.7 به مبلغ 50 هزار میلیارد ریال، معادل 5 هزار میلیارد تومان بابت خرید چهل هزار دستگاه سانتافه 2016 در فضای مجازی دست به دست می شود که هنوز صحت اطلاعات آن از سوی هیچ نهاد و یا شخصی تایید نشده است. البته لازم به ذکر است هم تعداد سانتافه هایی که در این چک درج شده از کل واردات خودروهای خارجی که سالانه به کشور وارد می شود بیشتر است و هم به جهت مبلغ نجومی آن می توان در صحت اطلاعات این چک تردید جدی داشت. گفتنی است طبق آمار گمرک در 12 ماه سال 94، بیش از 51هزار و 500 دستگاه خودرو از مرزهای جنوبی وارد کشور شد که ارزش این خودروها 36 هزار و 329 میلیارد و 725 میلیون ریال گزارش شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۵
ناشناس
-
۰۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
۰
۰
با سلام جهت اطلاع بر فرض اینكه چنین شركتی وجود داشته باشد كه انقدر توان مالی دارد در آنصورت صدرصد چك با تك امضا وصول نمیشود و نیاز به امضا خزانه دار یا مدیر مالی به همراه امضا مدیر عامل و در برخی شرایط حتی چند امضا ممكن است باشد و هیچ شركتی با این شرایط چك تك امضا ندارد و از طرفی آرم شركت را كه در مهر میباشد پاك نكردن ولی نام شركت را پاك كردن كه شركتی با این توان مالی فقط برای شناسائی آرم آن شركت كافیست و نیاز به نام شركت نمیباشد یعنی شكی در جعلی بودن چك باقی نمیماند
بهروزرجبی
-
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
۰
۰
سلام.سخنگوی دولت توضیح دهد واگر دروغ است تكذیب كند اما به مردم پاسخ سیاسی وبه قول معروف مصلحتی!! ندهند كه اعتباردولت را درزمینه مسائل اقتصادی وبزرگنمایی خدماتش بیش ازپیش زیر سوال خواهد برد.
1
-
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
۱
۰
مبلغ عددی 50 میلیارد ریال معادل 5 میلیارد تومان است مبلغ صحیح 50.000.000.000.000 ریال اگه كمی دقت كنید عدد چك اشتباهه
حسابگر
-
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
۰
۰
125می خرند 235میفروشند
1
-
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
۰
۰
چك با این مشخصات در سیستم بانك ملت موجود نیست دروغ نگید برای تیتر زدن
كارمند دون پایه
-
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
۰
۰
این مبلغ چك كه چیزی نیست حقوق ماهیانه من از این بیشتر است ( البته با كسر عائله مندی ومزایا )
بی نام
-
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
۰
۰
دروغه همچین چكی وجود نداره
ناشناس
-
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
چك را تایید یا رد نمیكنم فقط میدانم سری دوم خرید چهل تایی این نهاد است.
ایمانـــ
-
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
۰
۰
عزیزه من رقم چك اگه دقت كنی 50 میلیارد ریال معدل 5 میلیارد تومنه
50 هزار میلیردا اینطوری مینویسن
000 000 000 000 50
عكس فتوشاپه
كارمند بانك
-
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
۰
۰
خیلی جالبه. ظاهرا اسم چند تا رسانه دیگه مثل جام جم و میزان و غیره رو هم باید به لیست باشگاه های شایعه پراكنی اضافه كرد. یعنی توی این رسانه ها یه كارشناس تصویر شناسی وجود نداره كه با یه نگاه خیلی ساده بفهمه كه این چك جعلی و فوتوشاپه. من كارمند بانك ملت هستم و با مستندات زیر اعلام میكنم كه این چك ساختگیه :
1. جاعل ظاهرا مبلغ چك رو مخدوش كرده و عكس اونو گذاشته توی تلگرام ولی فراموش كرده كه چند رقم انتهایی شماره شبا كه همون شماره حساب هست رو مخدوش كنه. همكارای ما توی بانك ملت می تونن ببینن این حساب اصلا در حد و اندازه های این اعداد هست یا نه.
2. یه نفر بره تحقیق كنه ببینه شركت هیوندا چند دستگاه سانتافه در سال 2016 صادر كرده كه 40 هزار تاش رو این اقا میخواد بخره.
3. قیمت سانتافه 2016 بین 220 میلیون تومان تا 256 میلیون تومانه. 40 هزار تا از این خودرو بین 8800 میلیارد تومن تا 10240 میلیارد تومن میشه. این آقا ظاهرا به دلیل انبوه خری 50 درصد تخفیف از فروشنده گرفته.
4. یه حساب سر انگشتی توسط بچه های بانكی می تونه به شما بگه كه مانده ی كل شعب همه ی بانك های شهرستان جویبار به 50 هزار میلیارد نمیرسه. تجربه ی 20 ساله ی من توی بانك میگه كه اگر شركتی با این توانایی مالی هم وجود داشته باشه دفتر اصلی و مراودات مالیش توی تهران واقع شده. بزرگترین و مستعد ترین مشتری ها در شعبی با درجه بندی های ممتاز و مستقل متمركز شدن تا بتونن از خدمات ویژه و خاصی كه مشتریان عادی به اونا نیازی ندارن استفاده كنن. چیز هایی مثل تسهیلات ارزی ، صدور ال سی ها ، حواله ها و ...
5. از حدود یكسال پیش و طبق مستنداتی كه برخی از رسانه ها ب ارائه نمودند واردات خودروهای خارجی به یك خانواده ی خاص در ایران محدود شد و مثل گذشته افراد اجازه ندارند واردات خودروی خارجی رو داشته باشند. واردات خودروهای تحت برند هیوندای هم مشخصا به عهده ی شركت مربوط به خودش هست ( واردات دو برند كیا و هیوندای نزدیك به 80 درصد كل واردات خودروی كشور رو تشكیل میدهند ) . یه نفر بره تحقیق كنه ببینه شركت مربوطه در سال 2015-2016 جمعا چند دستگاه هیوندای وارد كرده است . حالا مدل سانتافه بماند.
6. دلایل و مستندات دیگری هم وجود دارد كه متاسفانه بدلیل محدودیت نمی توانم ارائه كنم. ولی حالا كه از مردم عادی توقع كمتری می رود از رسانه ها توقع بیشتری میشد كه كمتر به ترویج داستان های "هری پاتری" در جامعه دامن بزنند. متاسفم برای خودم.
ایمانـــ
-
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
عذر میخوام، شما این همه متنا تایپ كردین؟ بابا ایول
كسرا
-
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
۰
۰
جالبه هربار قراره مجمع سهامداران بانك ملت تشكیل بشه روز قبلش یه اتفاق می افته از دستگیری مدیرعامل در دو ماه قبل ( دقیقا شب قبل از مجمع سهامداران نوبت اول ) تا شایعه عدم بركناری ایشان از هیات مدیره ( شب قبل از مجمع دوم ) و الان هم این عكس كه در شبكه های مجازی می گرده ( یك روز قبل از مجمع سوم ) می دونید آخه قراره بانك ملت 4 میلیارد پوند غرامت از انگلستان بگیره بابت تحریم های بی جا و ظالمانه به نظرم اینها همش بازی جنگ قدرته واسه تصاحب این بانك بین خیلی ها
احسان
-
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
درود بر شرفت
حقیقت محض
كارمند بانك ملت
-
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
۰
۰
خدمت دوستان عرض كنم شبای شماره حساب را فراموش كردند پاك كنند وچنین حسابی در بانك ملت موجود نیست ثانیا فونت سری چك خیلی تابلوست اصلا چنین فونتی تو هیچ چكی نیست با فونت متن چك نوشته
جانبازو بازنشسته
-
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
۰
۰
واقعا" مسخره است یك چك شماره دارد و صاحب چك معلوم است و باید در اسرع وقت به آن رسیدگی شود و با آن بر خورد شود بگردید و آن را بین مسئولان و مدیران پیدا كنید فكر نكنید كه این شخص از فقراء باشد ؟

نیازمندی ها