فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران تاکید کرد:

دفاع مقدس، گنجینه استقامت

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: امروز دشمن به دنبال آسیب زدن به تفکر انقلابی ملت ایران است و می خواهد با گسست ایجاد کردن بین مردم بخصوص نسل جوان با تفکر امام (ره) کشور را از پیشرفت و توسعه باز دارد.
کد خبر: ۹۵۰۰۶۷
دفاع مقدس، گنجینه استقامت

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، سردار علی نصیری، در همایش هفته دفاع مقدس بسیج ادارات شهرستان ری با بیان اینکه دشمنان امروز ایران را دارای قدرتمند ترین قوای نظامی خاورمیانه میدانند و هرگز فکر تجاوز ندارند، افزود: آنان شکل نبرد خود را عوض کرده و به دنبال اهداف فرهنگی در جامعه هستند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران در هر عرصه‌ای از گنجینه و تجربه دفاع مقدس کمک گرفته پیروز صحنه بوده است، خاطر نشان کرد: پیروزی در جنگ هشت ساله بر دشمن تا دندان مسلح و متحدانش به ملت ایران درس خود باوری و انقلابی عمل کردن داد.

نصیری با بیان اینکه دشمن با تکبر و غرور به کشور ما تجاوز کرد، عنوان داشت: ملت ایران با اتحاد همدلی در مقابل دشمنان ایستادند و با فدا کردن 200 هزار شهید و 400 هزار جانباز نگذاشتند یک وجب از خاک کشور جدا شود.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه استقامت، شهادت و ایثار در راه حفظ ارزش های اسلامی، انقلاب و تفکر امام(ره) است، افزود: امروز باید ارزش های این گنجینه استخراج شود و در دسترس عموم مردم بخصوص قشر جوان قرار گیرد.

نصیری افزود: دفاع مقدس حماسه دین داری و انقلابی گری ملت ایران بود و ما باید با الگو برداری از آن مسیر به ظهور و زمینه تشکیل حکومت اسلامی که همانا هدف عالی انقلاب است کمک کنیم و از هیچ تحریم اقتصادی و سیاسی در این مسیر هراس نداشته باشیم.

همایش هفته دفاع مقدس بسیج ادارات شهرستان ری روز دوشنبه با حضور جمالی پور فرماندار شهرستان ری، نصیری فرمانده سپاه سید الشهدا(ع)، صفوی شهردار منطقه 20، طلوعی فرمانده سپاه ناحیه عبدالعظیم(ع) وجمعی از مسئولان شهری و خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران در فرهنگسرای ولاء شهرری برگزار شد.

در این مراسم با شکوه از 14 خانواده شهید هشت سال دفاع مقدس و شهدای حرم با اهدا لوح سپاس قدردانی شد. شرکت کنندگان با حضور بر سر مزار شهدای گمنام با نثار گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره ایثارگری ها و رشادت های شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان 8 سال دفاع جانانه مقدس را گرامی داشتند.

رضا فغانی - خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها