عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین:

توصیه مقام معظم رهبری نیازی به تشکیک نداشت

مشاور مطبوعاتی احمدی‌نژاد :

نظر امروز مقام معظم رهبری کاملا واضح است

یکی از نزدیکان احمدی‌نژاد درباره سخنان رهبر معظم انقلاب درباره حضور احمدی‌نژاد تاکید کرد: صحبت‌های امروز مقام معظم رهبری کاملا روشن و واضح است.
کد خبر: ۹۴۹۶۶۷
نظر امروز مقام معظم رهبری کاملا واضح است

به گزارش جام جم آنلاین، رهبر معظم انقلاب در ابتدای درس امروز خارج فقه خود فرموده بودند: یک نفری، یک آقایی آمده پیش من، من هم به ملاحظه‌ صلاح حال خود آن شخص و صلاح حال کشور به ایشان گفتم که شما در فلان قضیه شرکت نکنید. نگفتیم هم شرکت نکنید، گفتیم صلاح نمی‌دانیم ما شما شرکت کنید. این را گفتیم. خب! یک چیز عادی است.

در همین زمینه علی اکبر جوانفکر مشاور مطبوعاتی و رسانه‌ای احمدی‌نژاد در گفت‌و‌گو با فارس، با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری مبنی بر توصیه به عدم حضور یکی از کاندیداهای احتمالی انتخابات 96 اظهار داشت: نظر مقام معظم رهبری روشن و واضح است و ابهام ندارد که بخواهیم توضیح بدهیم و نظر بیشتر از این هم ندارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
محسن
-
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
۰
۰
خیلی خوب شد كه احمدی نژاد از كاندیداتوری منع شد والا احتمال داشت رای بیاره و مملكت رو بیشتر نابود كنه .
بابك
-
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
مرد مومن نابودی رو ما تو دولت روحانی دیدیم.بیكاری و بی پولی و بی خانمانی و هزارتا بدبختی دیگه رو تو این دولت به حمد لله تجربه كردیم.
یكی ازملت
-
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
اقای محسن به رای ملت شریف ایران احترام كن
یوسف
-
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
۰
۰
احمدی نژاد هیچگونه سمت رسمی دولتی كه نیازمند داشتن مشاور مطبوعاتی یا رسانه ای باشد نیست یا دفتر ودستكی خارج از قوانین جاری كشوری كه مانند اشرف یا شمس كه فرا قانونی عمل كندنیست بنابر این پخش این خبر به اینصورت بیموردست.
پیمان
-
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
۰
۰
احمدی نژاد هرچی بود مدیرانش این مدیران دولت تدبر وامید باكفایت بود نمونش فیش های كهكشانی و ساماندهی موسسه ثامن الحجج ع تحت نظارت بانك مركزی با14سال فعالیت و500 شعبه بود
میهن دوست
-
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
۰
۰
آقای محسن عزیز و آقا محسن ها دقت كنید رهبر انقلاب با چه الفاظ محترمانه ای و به منظور صلاح فردی و مملكتی ،مصلحت را چنین تشخیص داده اند ،لطفا از اظهار نظر شخصی و تخریبی و برداشت دلخواه خودتان از فرمایشات ایشان خودداری فرمایید
نرم افزار موبایل
-
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
۰
۰
آفرین بابك موافقم

نیازمندی ها