رئیس پارلمان سوریه در کنفرانس مطبوعاتی با رئیس مجلس شورای اسلامی، از پاسخ "حافظ اسد" رئیس جمهور فقید کشورش به سؤالی دربارۀ دلیل کمک به ایران در جریان جنگ تحمیلی پرده برداشت.
کد خبر: ۹۴۹۶۴۵
پیش‌‌بینی حافظ اسد دربارۀ ایران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، "هدیه خلف عباس" روز دوشنبه گفت: حافظ اسد رئیس جمهور فقید سوریه گویا در آن زمان آینده را پیش بینی کرده و در پاسخ به سؤالی گفته بود "ما امروز مانند برادر در کنار آنها (ایرانی‌ها) ایستاده‌ایم و با همه امکانات از آنان پشتیبانی می‌کنیم؛ روزی می‌رسد که آنها تنها کسانی خواهند بود که در کنار ما خواهند ایستاد؛ و دوستان، ما را تنها خواهند گذاشت."

رئیس پارلمان سوریه افزود: این موضوع اکنون در بحران سوریه ثابت شده است.

وی با اشاره به دست کشیدن اعراب از حمایت از سوریه در بحران، تأکید کرد که اگر حمایت ایران از سوریه نبود، دولت و ملت این کشور توان پایداری و استقامت نداشتند.

وی افزود: هیچکدام از دوستان عرب در کنار سوریه نأیستادند و از این کشور حمایت نکردند؛ ما امروز از آنان می‌خواهیم از اقدامات شرارت‌آمیز خود علیه سوریه دست بکشند.

هدیه خلف عباس ادامه داد: منظور من از دوستانی که می‌خواهیم از شرارت‌هایشان علیه سوریه دست بکشند، کشورهای عربستان، قطر و ترکیه هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
رضا شكوهی
-
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
۰
۰
خدا رحمت كند حافظ اسد را.
نوذر
-
۰۶:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
۰
۰
زبان فارسی را اگر به عنوان زبان دوم صحبت كنند و به تدریج جایگزین عربی بكنند خیلی خوب میشود.
زینب
-
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
۰
۰
حاشاازحریم زینب یك آجرفقط كم گردد
ایرانی
-
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
۰
۰
این عمل ایران (حمایت از دولت و ملت سوریه) مردانگی و بزرگواری و متعهد بودن دولتمردان و ملت بزرگ و با ایمان ایران اسلامی بزرگ و قدرتمند خاورمیانه را میرساند و بایستی كشور های نامرد و ساده لوح و رشوه ده و رشوه گیر كمی در این خصوص تامل كنند . ****** به امید آن روزی كه جمهوری اسلامی ایران بعنوان اولین قدرت نظامی دنیا باشد ******
ایرانی الاصل
-
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
الهی آمین یا رب العالمین
امید جوادی
-
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
۰
۰
فكر كنم به همین دلیل وفای به عهد ایران است كه حالا السیسی فهمیده نباید زیاد به عربستان و آمریكا متكی باشه و ایران شریك قابل اعتماد تری است. ایرانیان در طول تاریخ عهد و پیمانی نبسته اند كه آنرا بشكنند. این در خون ماست.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها