هم‌اکنون داستان‌های مختلفی در مورد باز شدن چشمان جسد 300 ساله مطرح می‌شود و هنوز صحت این تصویر ویدیویی توسط مقامات مکزیک تایید نشده است.
کد خبر: ۹۴۹۵۸۶
باز شدن چشمان یک کودک پس از مرگ! +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، روزنامه انگلیسی میرور روز گذشته در یک گزارش ویژه نوشت: «یک کودک که 300 سال قبل از دنیا رفته بود، ناگهان چشمان خود را باز کرد».

بر اساس این گزارش، گفته شد جهانگردان در حال بازدید از کلیسای گوادالاجا در شهر جالیسکو مکزیک بودند که در این کلیسا از جسد دختربچه‌ای به نام معصوم مقدس در یک محفظه شیشه‌ای نگهداری می‌شد.

یکی از جهانگردان در حال فیلمبرداری از این کلیسای قدیمی بود که ناگهان در دوربین دیجیتالی خود مشاهده کرد جسد این کودک که حدود 300 سال قبل از دنیا رفته بود، چشمان خود را باز کرده است.

این تصویر ویدیویی که هم‌اکنون روی سایت اینترنتی یوتیوب منتشر شده است، در نخستین روز بیش از یک میلیون بار توسط کاربران جهانی مشاهده شد.

جسد این کودک که حدود سه قرن پیش از دنیا رفته است با موم پوشاند شده است تا سالم بماند. به همین خاطر بدن او براق و شبیه به یک مجسمه دیده می‌شود.

این جهانگرد که سعی داشت با دوربین دیجیتالی خود زیبایی‌های کلیسا را نشان دهد، روی جسد این دختربچه فوکوس کرده بود که ناگهان متوجه شد او چشمان خود را باز کرده است.

هم‌اکنون داستان‌های مختلفی در مورد باز شدن چشمان جسد 300 ساله مطرح می‌شود و هنوز صحت این تصویر ویدیویی توسط مقامات مکزیک تایید نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
مهدی
-
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
۰
۰
تو كشور ما هم از اینا هست خوب هر روز تو خیابون زیاد داریم بچه ها چشماشونو باز میكنن می بندن تازه زنده هم هستن من نمی فهمم این چرا تعجب داره
بی طرف
-
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
داداش حالت خوبه تو؟

نیازمندی ها